Lewis összetintázva

A MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1 pilótája, Lewis Hamilton szerepel az Epson legújabb kisfilmjében

forrás: Prím Online, 2016. október 19. 15:08

A háromszoros FIA Formula 1-es világbajnok, Lewis Hamilton az Epson humoros kisfilmjében kapott szerepet. A Lewis Gets Inked című videó az Epson YouTube csatornáján és weboldalán érhető el, és a külső tintatartályos nyomtatók előnyeire hívja fel a figyelmet. 

Az izgalmas kisfilm a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat központjában játszódik, középpontjában pedig egy akciójelenet áll, amelyben Lewis Hamilton örvényként kavargó papírlapok közé keveredik, mielőtt különböző színű tintával öntik le. 

 

A videó a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat együttműködésével készült, hogy felhívja a figyelmet az Epson külső tintatartályos nyomtatóinak bevezetésére, az újratölthető tintatartály technológiára és a készülékek által kínált nagy mennyiségű tintára. Ezen modellek előnyeit – a tintapatronok nélküli, nagymennyiségű nyomtatást – tükrözi a kisfilm, meglepő és szórakoztató módon. A többcsatornás tartalom stratégia részeként a kampány a Lewis Gets Inked videóból és számos werkfilmből áll. 

 

Az Epson a MERCEDES AMG PETRONAS istálló hivatalos partnereként szakmai támogatást biztosít a csapat számára a tintasugaras nyomtatók, szkennerek, 3LCD projektorok, valamint az olyan hordozható technológiák, mint például az okosszemüvegek területén. A Lewis Gets Inked kampány különbözik az eddigi együttműködésektől, amelyek során a két márka komolyabb hangvételű tartalmakkal fejezte ki a korszerű és magas minőségű termékek iránti elköteleződését. Az Epson által használt technológiákkal kimagasló teljesítmény érhető el, ami összhangban van a jelenlegi FIA Formula 1-es világbajnok sportági törekvéseivel. Mindez csak egy példa arra, hogy a csapat szorosan együttműködik az Epsonnal az új megoldások bemutatása érdekében.   

 

Lewis Hamilton elmondta: „Minden szezon során lehetőségem nyílik arra, hogy részt vehessek néhány nagyon érdekes projektben a csapat hivatalos partnereivel, de azt mondhatom, hogy mind közül ez az egyik legkülönlegesebb program, amiben részt vettem. Az Epsonnal a tintatartály rendszerű nyomtatókkal kapcsolatos forgatás nagyon szórakoztató volt; mindig szeretek olyan dolgokat kipróbálni, amik kizökkentenek a komfortzónámból. Több mint 400 liter festéket öntöttek rám, ami számomra egy teljesen új élmény volt, de belevágtam és úgy gondolom, a végeredmény nagyon jó lett!”

 

 

Németh Csilla, az Epson Magyarország marketing szakértője hozzátette: „A külső tintatartályos technológia alaposan felforgatta a nyomtatók világát, ezért egy olyan videót akartunk készíteni, ami egyszerre meglepő és emlékezetes. Az Epson egy olyan közismert márka, ami a minőséget, az innovációt és a teljesítményt képviseli, így a közönség sem egy humoros, szatirikus és akciódús videót vár tőlünk. Nagyszerű volt együtt dolgozni a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapattal, Lewis Hamilton stílusa és karizmatikus személyisége pedig hozzájárult, hogy egy olyan szórakoztató rövidfilmet készítsünk, ami az Epson egy másik oldalát is megmutatja. A projekten már egy éve dolgozunk és a kreatív csapat alapvetően nagy hatással volt a kampány megvalósulására." 

 

A csapatról

Gretchen Shoring, a Citizen Films ügyvezető igazgatója segítségével valósult meg a videó, Rollo Hollins pedig a rendezésért felelt. A különleges effekteket a Machine Shop csapata biztosította. Rina Yang, vezető operatőr teremtette meg a film egyedülálló hangulatát, és tette még egyedivé és kifejezővé a videót.

 

A külső tintatartályos nyomtatókról

A külső tintatartályos nyomtatók új dizájnja egyszerű használatot és alacsony lapköltséget biztosít a mindennapi nyomtatás során. Az ultra nagy kapacitású tintatartály rendszernek köszönhetően a felhasználónak nincs szüksége tintapatronokra, ezek megvásárlására és cseréjére. Ehelyett ezek a modellek tintapalackokkal együtt csomagolva érhetők el, hogy többletköltségek vagy megszakítás nélkül akár több ezer oldalt is ki lehessen nyomtatni.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05