Lewis összetintázva
A MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1 pilótája, Lewis Hamilton szerepel az Epson legújabb kisfilmjében
A háromszoros FIA Formula 1-es világbajnok, Lewis Hamilton az Epson humoros kisfilmjében kapott szerepet. A Lewis Gets Inked című videó az Epson YouTube csatornáján és weboldalán érhető el, és a külső tintatartályos nyomtatók előnyeire hívja fel a figyelmet.
Az izgalmas kisfilm a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat központjában játszódik, középpontjában pedig egy akciójelenet áll, amelyben Lewis Hamilton örvényként kavargó papírlapok közé keveredik, mielőtt különböző színű tintával öntik le.
A videó a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat együttműködésével készült, hogy felhívja a figyelmet az Epson külső tintatartályos nyomtatóinak bevezetésére, az újratölthető tintatartály technológiára és a készülékek által kínált nagy mennyiségű tintára. Ezen modellek előnyeit – a tintapatronok nélküli, nagymennyiségű nyomtatást – tükrözi a kisfilm, meglepő és szórakoztató módon. A többcsatornás tartalom stratégia részeként a kampány a Lewis Gets Inked videóból és számos werkfilmből áll.
Az Epson a MERCEDES AMG PETRONAS istálló hivatalos partnereként szakmai támogatást biztosít a csapat számára a tintasugaras nyomtatók, szkennerek, 3LCD projektorok, valamint az olyan hordozható technológiák, mint például az okosszemüvegek területén. A Lewis Gets Inked kampány különbözik az eddigi együttműködésektől, amelyek során a két márka komolyabb hangvételű tartalmakkal fejezte ki a korszerű és magas minőségű termékek iránti elköteleződését. Az Epson által használt technológiákkal kimagasló teljesítmény érhető el, ami összhangban van a jelenlegi FIA Formula 1-es világbajnok sportági törekvéseivel. Mindez csak egy példa arra, hogy a csapat szorosan együttműködik az Epsonnal az új megoldások bemutatása érdekében.
Lewis Hamilton elmondta: „Minden szezon során lehetőségem nyílik arra, hogy részt vehessek néhány nagyon érdekes projektben a csapat hivatalos partnereivel, de azt mondhatom, hogy mind közül ez az egyik legkülönlegesebb program, amiben részt vettem. Az Epsonnal a tintatartály rendszerű nyomtatókkal kapcsolatos forgatás nagyon szórakoztató volt; mindig szeretek olyan dolgokat kipróbálni, amik kizökkentenek a komfortzónámból. Több mint 400 liter festéket öntöttek rám, ami számomra egy teljesen új élmény volt, de belevágtam és úgy gondolom, a végeredmény nagyon jó lett!”
Németh Csilla, az Epson Magyarország marketing szakértője hozzátette: „A külső tintatartályos technológia alaposan felforgatta a nyomtatók világát, ezért egy olyan videót akartunk készíteni, ami egyszerre meglepő és emlékezetes. Az Epson egy olyan közismert márka, ami a minőséget, az innovációt és a teljesítményt képviseli, így a közönség sem egy humoros, szatirikus és akciódús videót vár tőlünk. Nagyszerű volt együtt dolgozni a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapattal, Lewis Hamilton stílusa és karizmatikus személyisége pedig hozzájárult, hogy egy olyan szórakoztató rövidfilmet készítsünk, ami az Epson egy másik oldalát is megmutatja. A projekten már egy éve dolgozunk és a kreatív csapat alapvetően nagy hatással volt a kampány megvalósulására."
A csapatról
Gretchen Shoring, a Citizen Films ügyvezető igazgatója segítségével valósult meg a videó, Rollo Hollins pedig a rendezésért felelt. A különleges effekteket a Machine Shop csapata biztosította. Rina Yang, vezető operatőr teremtette meg a film egyedülálló hangulatát, és tette még egyedivé és kifejezővé a videót.
A külső tintatartályos nyomtatókról
A külső tintatartályos nyomtatók új dizájnja egyszerű használatot és alacsony lapköltséget biztosít a mindennapi nyomtatás során. Az ultra nagy kapacitású tintatartály rendszernek köszönhetően a felhasználónak nincs szüksége tintapatronokra, ezek megvásárlására és cseréjére. Ehelyett ezek a modellek tintapalackokkal együtt csomagolva érhetők el, hogy többletköltségek vagy megszakítás nélkül akár több ezer oldalt is ki lehessen nyomtatni.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyméretű képek nyomtatása kiváló minőségben
- Olcsóbb, átláthatóbb nyomtatóüzemeltetés vállalatok számára
- Kreatív alkalmazások, széles választék
- Epson: tintatartályos nyomtatókkal a maximális költséghatékonyságért
- Intelligens, színes nyomtatókból álló új portfólióval növeli a vállalkozások versenyképességét az OKI
- Szegély nélküli fotónyomtatást és nagyobb sebességet kínálnak az Epson új külső tintatartályos nyomtatói
- Az Epson vezető szoftvercégekkel együtt mutatta be új kiskereskedelmi megoldásait a Photokina kiállításon
- Az Epson A3-as kétoldalas nyomtatással bővíti külső tintatartályos nyomtatóinak funkcióit
- Az Epson a Photokina rendezvényen új szintre emeli a fotónyomtatást a minőség és az alkalmazhatóság terén
- Kiugró kereslet az Epson termékei iránt a drupa kiállítást követően
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: