Virtuális Valóság (VR) megoldások az ARworks-től
A Virtuális Valóság (VR) egy különleges, új médiaformátum, melyet tényleges, valós eredménnyel lehet az értékesítés, a marketing de akár a trainingek támogatására használni. Legyen az egy fesztiválmegjelenés, egy sales meeting, egy áruházi promóció, egy kiállítási stand vagy egy bemutató szalonban használt VR megoldás vagy valamilyen más ötlet. Alább bemutatunk kettőt a számos lehetőség közül.
Ingatlanbejárás VR szemüveggel
Az egyik legnagyobb ingatlanfejlesztőnek készített HTC Vive VR szemüveges megoldásunk abban segítheti őket, hogy a valósághoz leginkább közelítő módon mutassák be eladásra kínált lakásaikat. A VR itt arra ad lehetőséget, hogy a vásárlók ténylegesen körbesétáljanak a lakásban, de akár az erkélyről kitekintve csodálhassák meg a panorámát.
Videó az élményről:
Banánfák a szennyvíztelepen
Bemutatni a vásárlóknak azt, hogy hogyan készül a termék, meggyőzni őket arról, hogy mennyire megbízható a gyártási folyamat, sokszor csak úgy lehetne, hogy meghívjuk őket egy teljes üzemlátogatásra. Mivel ez fizikailag általában nem valósítható meg, a VR a legjobb következő megoldás. Ezzel tényleg úgy érezhetik, hogy ott vannak - és elhihetik például, hogy akár banán is tud nőni a szennyvízre épült pálmaházban.
Videó a pálmaházban:
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonos alkalmazások a szervezetfejlesztés szolgálatában
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
- Repülés a virtuális valóság új dimenziójába
- Virtual Reality: egyre közelebb a realitáshoz
- Microsoft Device Day: A 3D hamarosan az otthonodban van
- Visszatér Budapestre a CREW: a világ kutyaszemszögből videós sisakkal
- High-tech jövő a jelenben
- Valóságkutatók hete Budapesten: jön a Reality Research Festival
- Előrendelhető a Samsung Galaxy Note7
- A jövő technológiája többé nem elérhetetlen
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...