Az Euronics a konzolok, a mobiltelefonok és a TV-k népszerűségét jósolja

forrás: Prím Online, 2016. november 22. 12:50

A Black Friday akciók hazánkban is egyre népszerűbbek, főként a műszaki termékeket kínáló online áruházakban. 

Az Euronics Műszaki Áruházlánc azonban hűen az eredeti Black Friday-szellemiséghez nem csak a weboldalán, hanem 65 üzletében is hatalmas akciókkal készül, ráadásul három napon keresztül. A cég, ami 2015-ben ezen a napon érte el legnagyobb forgalmát idén 10 milliárd forint értékű árukészlettel várja a vásárlókat.

 

Mióta az angolszász országokban elindult a Black Friday-láz, a karácsonyi bevásárlás a szokásosnál jóval korábbra tolódott. Az akció 2015-re már hazánkban is annyira népszerűvé vált, hogy van olyan cég, ahol ilyenkor a karácsonyi forgalomnál is jobb számokat tudnak hozni.

 

 

„Tavaly ezen a napon bonyolítottuk 27 éves történetünk során a legnagyobb napi forgalmunkat, és idén is hasonló sikerre számítunk. Ennek érdekében a webshopunk mellett 65 üzletünkben 650 szakértővel is várjuk a vásárlókat, ráadásul nemcsak 25-én pénteken, hanem 26-án szombaton és 27-én vasárnap is, tartva a kedvezményeket, amik a 70%-ot is elérhetik. Másik különleges ajánlatunk, hogy a Black Friday alatt kínálunk majd 20 hónapos ingyen hitelt, így az akciós termékekhez még kedvezőbben tudnak hozzájutni a vásárlók” – mondta el Fajcsi Róbert, az Euronics Műszaki Áruházlánc kereskedelmi ügyvezető igazgatója.

 

A minden évben slágerterméknek számító mobiltelefonok és televíziók mellett az áruházlánc a kisgépek és nagyfehér áruk népszerűségére számít, de minden termékkategóriában készül majd akciókkal, összesen 10 milliárd forint feletti értékű árukészlettel. A fehéráruban az egyik legerősebb piaci szereplő Euronics akciós kínálatában idén kedvezményes nagy háztartási gépek is megtalálhatóak lesznek, a vásárlók igényeinek megfelelően kiemelt figyelmet fordítva a nagy márkákra.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09