A Telekom karbonsemlegesen működik 2016-ban is

forrás: Prím Online, 2016. december 1. 11:23

A Magyar Telekom Csoport működése teljes mértékben karbonsemlegessé válik 2016-ban is. A vállalatcsoport először 2015-ben működött karbonsemlegesen, tette ezt a hazai nagyvállalatok közül elsőként, az európai vezető távközlési szolgáltatók közt szintén az elsők között.

Az eredményt a teljes Magyar Telekom Csoport (beleértve a hazai és külföldi leányvállalatokat is) érte el szén-dioxid-kibocsátásának kiváltásával. A Csoport egyrészről energiahatékonysági beruházásokat hajtott végre, amely keretében például adatközpontokat korszerűsített és technológiai beruházásokat végzett, valamint tovább növelte hibrid és elektromos autóinak arányát a céges autóflottájába. Másrészről a magyarországi elektromosenergia-felhasználását 100 százalékban megújuló energiaforrásból biztosította, illetve semlegesítette a fosszilisenergia-felhasználásból származó kibocsátását zöld projekt, vízerőmű támogatásával. 

 

A Magyar Telekom Csoport hisz abban, hogy az infokommunikáció eszköz lehet a fenntarthatóságban, ezért a vállalatcsoport - Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként - kötelezettséget és felelősséget vállal arra nézve, hogy működését, vállalatirányítását, tevékenységeit is a fenntarthatóság szellemében végezze. Ezért a Telekom – már több mint 10 éve – kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ezen belül a környezet- és a klímavédelem fontosságára is. Így a vállalat idén életbe léptetett 2020-ig tartó, negyedik fenntarthatósági stratégiájában a klímavédelem kiemelt fókusz kap két másik terület, a képzés, a tudatformálás, valamint a fenntarthatóság digitalizációval történő elősegítése mellett.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09