Utazó alkalmazással bővül a Samsung Gear S3 kínálata
A Samsung és a Lonely Planet célja, hogy az utazók egyszerűen, okoseszközön is hozzáférhessenek a Lonely Planet útikalauzaihoz
A Samsung Electronics partnerségre lépett a Lonely Planettel. Így az utazók új úti célokat fedezhetnek fel útközben is, a Samsung Gear S3 okosóra segítségével.
Az együttműködés keretében a Samsung és a Lonely Planet számos olyan egyedi utazási megoldást hoz létre, amelyek egyesítik a Samsung Gear S3 okosóra innovatív funkcióit a Lonely Planet világhírű utazási tippjeivel és útikönyveivel. A Lonely Planet felhasználja a Samsung Galaxy S7 és Gear 360 termékeit is, hogy magával ragadó tartalmakat hozzon létre kiemelt marketingkampányához, a „Best in Travel”-hez.
„Örömünkre szolgál, hogy a Gear S3 felhasználói számára is elérhetővé tehetjük a Lonely Planet helyi szakértőinek utazási tippjeit és az egyes helyszínekhez kapcsolódó tanácsait” – mondta Hee-Sun Kim, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke. – „Reméljük, hogy a Lonely Planettel közösen olyan inspirációkkal tehetjük színesebbé felhasználóink életét, melyekkel könnyedén felfedezhetik a világot.”
A Lonely Planet Guides alkalmazása a Samsung Gear S3-hoz
A Lonely Planet Samsung Gear S3-hoz készült okosóra-alkalmazása az utazóknak szóló Lonely Planet Guides mobilalkalmazás kiegészítője lesz, mellyel az utazók hozzáférhetnek a Lonely Planet díjnyertes, a világ több mint 50 városára kiterjedő tartalmaihoz. Az alkalmazás a felhasználó tartózkodási helye szerinti fontos látnivalókat felsorolásán túl lehetővé teszi azok könyvjelzővel való ellátását, majd útvonalterv is készíthető az érdekes úti célokhoz.
A Samsung Gear S3 okosóra optimális eszköz utazóknak, mivel IP68 víz- és porálló, valamint katonai szintű tartóssággal rendelkezik, hogy bármilyen környezetben vagy helyzetben megfeleljen. A beépített GPS-, magasságmérő, barométer és sebességmérő alkalmazásokkal felhasználói mindent nyomon követhetnek, a magasságtól és a légnyomástól kezdve egészen a hirtelen időjárás-változásokig, a megtett távolságig vagy a sebességig.
A Lonely Planet csapata négy exkluzív, utazási témájú óralapot is tervezett a Samsung Gear S3-hoz, amelyeket olyan további funkciókkal egészített ki, mint az úti cél részletes adatai, időjárási információk és világóra. Ezek a témák már jelenleg is letölthetők a Samsung Galaxy alkalmazásokban.
A Lonely Planet Samsung Gear S3 Guides alkalmazása már az idei év decemberétől elérhető lesz, a Gear S3 okosóra 2017-ben kerül a magyarországi boltok polcaira.
A Lonely Planet Best in Travel 2017 kampánya
A Lonely Planet a Best in Travel 2017 úti céljaként megválasztott Kanadába küldte speciális videós csapatát, hogy a Gear 360-nal videósorozatot rögzítsenek a márka kiemelt marketingkampányához.
A 360 fokos videók számos úti cél élményeit mutatják be az utazóknak, ezek közé tartozik például a Városi felfedezőutak Vancouverben és az Autózás az Icefield Parkway országúton. A Samsung Gear 360 15 megapixeles képérzékelőkkel rendelkező dupla halszemoptikával felszerelt, így nagy felbontású (3840x1920) 360 fokos videókat, valamint 30 megapixeles állóképeket tud rögzíteni.
„Örömmel jelentjük be, hogy több területen - így az év legnagyobb marketingkampányának, a Best in Travel-nek a megvalósításában is - együttműködünk a Samsunggal, mely ideális partner számunkra a teljesen integrált partnerséghez, amelyet az Ügyfélmegoldások üzletágunk szeretne a felhasználóink számára nyújtani” – mondta Tim Daugherty, a Lonely Planet Ügyfélmegoldások üzletágának alelnöke. – „Fontosnak tartjuk, hogy a Lonely Planet kampányaihoz és vásárlóinkhoz, valamit ügyfeleinkhez illő márkákkal működjünk együtt, így a Lonely Planet tevékenysége egyszerre előnyös az ügyfelek és a vásárlók számára. A Samsung világszínvonalú videó- és fotótechnológiájának összekapcsolása világszerte 40 úti célhoz kapcsolódó vizuális kampányunkkal nagyszerű lehetőség, hogy a Best in Travel igazán magával ragadó élményt nyújtson, arra inspirálva az utazókat, hogy 2017-ben az egész világ felfedezésére induljanak.”
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung Galaxy S6 edge 2015 legjobb okostelefonja
- A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül
- Hódítanak a viselhető okoseszközök a digitális bennszülöttek körében
- Ha akarod óra, ha akarod jóval több annál
- Itt a Gear S3: bővül a Samsung okoskaróra választéka
- IoT: a harminc körüli nők többet költenének a technológiára, mint a férfiak
- Ezentúl bárki fejleszthet alkalmazást a Samsung Smart TV-khez
- A Samsung bemutatta a Gear Fit2 és a Gear IconX okos kiegészítőket
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban!
- Egy év alatt négyszer több alkalmazás a Gear S2 okosórához
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kutatás: a közösségi média böngészése több órát vesz el az alvásból
Naponta három és fél órát töltenek közösségi média-oldalakon lefekvés előtt egy felmérés szerint az amerikai válaszadók, gyakran az alvás rovására. A rossz alvásban sok tényező játszhat szerepet, azonban a probléma széles körű: a Huawei és az Ipsos tavalyi kutatása szerint a megkérdezettek 35 százaléka szenved alvási nehézséggel, és ugyanennyien szeretnének változtatni rajta. Idén március 15-én tartják az Alvás világnapját, hogy felhívják a figyelmet az alvás fontosságára, az alvászavarok okozta problémákra és a megoldásukra. Ez utóbbihoz a viselhető okoseszközök alvásfigyelő funkciója nagy segítséget nyújthat, amelyek a részletes elemzés mellett javaslatokat is adhatnak a minőségi alváshoz.
2024-ben 75 iF Design Díjat nyert el a Samsung
A Samsung összesen 75 díjat nyert a rangos német, nemzetközileg is elismert International Forum (iF) Design 2024 dizájnversenyen. A vállalat két Arany Díjban részesült – a Samsung OLED TV (S95C), valamint a Galaxy Z Flip5 Maison Margiela kiadása* kapta meg az elismerést. A Samsung televíziók, okostelefonok és egyéb készülékei mind a 9 kategóriában –, beleértve a Termék és Felhasználói élményt is – díjat érdemeltek.
Elképesztő! Így üldözi Max Verstappent a világ leggyorsabb drónkamerája
Max Verstappen már teszteli az Oracle Red Bull Racing legújabb modelljét, a 2024-2025-ös Formula-1 versenynaptárra fejlesztett RB20-at – de nemcsak a kiváló pilóta, hanem a médiacsapat is készül az új szezonra. Ralph „Shaggy” Hogenbirk, a Dutch Drone Gods tervezője és drónpilótája egyedi építésű modelljével csatlakozott egy körre a silverstone-i pályán.
A Galaxy Buds széria legújabb frissítése magával ragadó, intelligens hangzást kínál
A Samsung közelmúltban megjelent Galaxy S24 termékcsaládja a Galaxy AI erejével új lehetőségeket teremtett a kultúrák közötti kapcsolatteremtésre. A biztonságos, készülékeken elérhető mesterséges intelligenciával a felhasználók jelenleg 13 nyelven hidalhatják át a kommunikáció során felmerülő nyelvi akadályokat. A Galaxy Buds fülhallgatókat érintő legújabb frissítések még zökkenőmentesebbé tehetik ezen okosfunkciók használatát.
Az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészséget helyezi fejlesztései fókuszába idén a Huawei
Prémium kategóriás zászlóshajó termékeivel jelentkezik a Huawei fogyasztói üzletága az idei barcelonai Mobil Világkongresszuson (MWC). Olyan, nagy érdeklődésre számot tartó, a divatot és csúcstechnológát ötvöző terméket mutatnak be, mint a HUAWEI Mate 60 RS ULTIMATE DESIGN okostelefon, a HUAWEI FreeClip vezeték nélküli fülhallgató és a HUAWEI WATCH GT 4 okosóra. A Huawei tavaly megszilárdította pozícióját a viselhető prémium okoseszközök piacán: 2023 végére több mint 150 millió okosórát szállított le. A vállalat tovább növeli kutatás-fejlesztési beruházásait. Idén három fontos iparági kihívást, az alvásfigyelést, a vérnyomásmérést és a mentális egészség kezelését érintő innovációkra összpontosít.