Az Ericsson új megoldásával megfelezhető a hálózatok telepítésére fordított idő
A fejlett és fejlődő piacokon működő szolgáltatókkal végzett, sikeres kísérleti projekteket követően az Ericsson elindította Accelerated Network Build megoldását, ami lehetővé teszi a szolgáltatók számára a rövidebb piaci bevezetést és a befektetések gyorsabb megtérülését.
A megoldás a hálózatépítés gyorsítását a kiépítéshez szükséges idő 50%-os csökkentésével éri el. A minőség javulásával a helyszíni munkavégzés 70%-a megtakarítható, míg az esetek 99%-ában már az első alkalommal helyes kivitelezés pedig a kiszámíthatósághoz járul hozzá. Végeredményben javítja a lefedettséget, bővíti a hálózat kapacitását, valamint fokozott felhasználói élményt biztosít, míg a végfelhasználók számára a szolgáltatás elérhetősége zavartalan.
Az Ericsson mobilitási jelentése szerint az 5G-előfizetések elterjedése várhatóan gyorsabb lesz, mint a korábbi generációk esetében; 2022 végére fél milliárd 5G-előfizetéssel lehet számolni. A dolgok internetéhez (IoT) csatlakozó eszközök száma is rohamosan növekszik, és várhatóan már 2018-ra átveszik a mobiltelefonoktól a legnagyobb csatlakoztatott eszköz-kategória szerepét. Ez megköveteli a szolgáltatóktól, hogy a következő időszak hálózatait gyorsabban építsék ki mint valaha. A hálózatépítésnél használt jelenlegi megoldások és a hagyományos módszerek alkalmazása a munkafolyamatok széttagoltságából eredően többszöri átadást igényelnek a közreműködő felek között, ezzel is meghosszabbítva a kivitelezés folyamatát.
A célirányosított folyamatfejlesztéseket és számos technológiai innovációt tartalmazó saját fejlesztésű, felhőalapú eszköztárral az Ericsson Accelerated Network Build egy olyan megoldás, amely képes megbirkózni a szolgáltatók és az ügyfeleik folyamatosan növekvő igényei jelentette kihívással.
A megoldásnak része az Ericsson 2016-ban bevezetett felhőalapú hálózattelepítés-kivitelezési platformja (Network Deployment Delivery Platform), amely első az iparágban. Ez egy egyszerűsített kétfázisú hálózattelepítési szolgáltatási megközelítés, amely egy központi előkészítési fázisból és egy, a helyszínen egyszeri alkalommal, de párhuzamosan végzett tevékenységekből áll.
Az optimalizált folyamatoknak köszönhetően csökken a helyszíni telepítéssel eltöltött idő, és a távolról is használható eszközökkel és kapcsolódó tevékenységekkel valós időben irányítható a telepítés. Ez egyfelől gyorsabb kiépítést tesz lehetővé, másfelől a minőségbiztosítás érdekében sem szükséges a további helyszíni ellenőrzés.
Kapcsolódó cikkek
- 2016 végére a teljes mobil adatforgalom 70%-a már a 4G hálózaton fut a Telekomnál
- A Netlife-ot is elérte az IoT láz
- Mesterséges intelligenciát adnak a hazai HR-esek kezébe
- Ericsson: A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben
- Plüssmedvék nyerték az Ericsson C++ programozó bajnokságát
- Ők Rátz Tanár Úr mai utódai
- 1200 Mbps letöltési sebességet mutatott be 4G+ technológián a Telekom és az Ericsson
- Félmilliárd 5G előfizetés 2022-re
- A Samsung felvásárolja a NewNet Communication Technologies-t
- Ericsson 5G felmérés: készen állnak a váltásra?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.