A Samsung és a Visa együttműködése forradalmasítja az online fizetést

forrás: Prím Online, 2017. április 3. 10:10

A Samsung Electronics együttműködési megállapodást kötött a Visával, amelynek segítségével eljuttatja a Samsung Pay terméket az online kereskedőkhöz. A Samsung Pay felhasználói már ebben az évben több százezer olyan kereskedőnél vásárolhatnak majd világszerte, ahol elfogadják a Visa Checkout rendszert.

A Samsung elkötelezett, hogy az online fizetést egyszerűbbé, gyorsabbá és biztonságosabbá tegye. A Samsung Pay ujjlenyomat-olvasóval azonosítja a felhasználót, ezért a fizetés egyszerűbb és biztonságosabb, az online vásárlás pedig gördülékenyebb lesz, hiszen megszűnik a kártyaadatok, a számlázási adatok vagy a szállítási adatok megadásával járó hosszú folyamat. A Samsung ujjlenyomat-olvasóval ellátott készülékein a felhasználók rákattintanak a Visa Checkout/Samsung Pay közös gombjára, és az azonosítás után a fizetés azonnal megtörténik anélkül, hogy felhasználónevet és jelszót kellene megadni minden egyes vásárlásnál.

 

A Samsung elkötelezetten segíti a kereskedőket, hogy minél több vevő döntsön a vásárlás mellett annak ellenére, hogy az online fizetési folyamat ma még mindig nehézkesebb a szükségesnél. A Visával együttműködve a Samsung Pay ezt megváltoztatja, hiszen segítségével a fizetés ugyanolyan gördülékeny lesz az e-kereskedelemben is, mint amilyen a mobil eszközöknél.

 

 

 

„Örülünk, hogy közösen dolgozhatunk a Visával egy egyszerűbb, gyorsabb és biztonságosabb fizetési folyamat kialakításán, amely mobil eszközökről és asztali gépről is elérhető lesz. A Samsung Pay több millió felhasználójának nyújtunk ezzel hatalmas segítséget” – mondta Injong Rhee, a Samsung Electronics mobilkommunikációs üzletágának műszaki igazgatója. „Az együttműködésünk nemcsak a Samsung Pay felhasználóinak hasznos, hanem több százezer olyan online kereskedő számára is, akiknek célja, hogy minél több vevő zárja le fizetéssel a vásárlási folyamatot.”

 

„Többé már nem kell hosszú űrlapokat kitölteni vagy felhasználónevekre emlékezni az online vásárlásnál, hiszen a Visa Checkout nyílt platformjához hasonló lehetőségek több százezer kereskedő oldalán elérhetővé váltak. A Samsung és a hozzá hasonló vállalatok felismerték, hogy a pénzügyi tranzakciók leegyszerűsítésében óriási lehetőségek rejlenek a fogyasztók és kereskedők szempontjából is” – tette hozzá Jim McCarthy, a Visa Inc. innovációs és stratégiai együttműködésekért felelős ügyvezető alelnöke. „A Samsung Pay előnyeit az okostelefon tulajdonosokon túl most már az online kereskedők is megismerhetik. Az új technológia lehetővé teszi, hogy a vevők bárhol fizethessenek, ahol a Visa Checkoutot elfogadják, legyen szó bármilyen készülékről és alkalmazásról.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05