Új szereplővel bővült az affiliate marketing piac
Hazánkban is elstartolt a közép-európai Dognet affiliate hálózat
Szlovákia és Csehország után a magyar piacon is útjára indult a Dognet lokális teljesítmény alapú affiliate hálózat. Kifejezetten alacsony közvetítési díjjal és közép-európai régiós tapasztalatokon alapuló tanácsadással kavarja fel az affiliate marketing piac állóvizét a Dognet rendszere.
Közel 30 partnerrel indított útjára affiliate hálózatot a Szlovákiában már 2014 óta dinamikusan bővülő Dognet. A közép-európai régióban eddig több mint 200 milliós hirdetői bevételt és 1 milliárdos konverziós forgalmat generáló Dognet Csehország után a magyar affiliate marketing piacot szemelte ki magának. „Nem kisebb kihívással nézünk szembe, minthogy professzionális rendszert működtetve helyre tegyük a teljesítmény és konverziós elszámoláson alapuló affiliate kampányok megítélését Magyarországon. A szlovák és cseh piaci tapasztalataink bizonyítják, hogy a teljesítmény alapú kampányok továbbra is kiemelkedő eredménnyel tudnak futni, ha kellő szakértelem áll a rendszer mögött” – magyarázta Eperjessy Éva, a Dognet Hungary country menedzsere. A Dognet rendszere április közepétől érhető el hazánkban.
Az induláskor tíz, főként divat, életmód és otthon témájú kampánnyal futó automatikus rendszerbe a hirdető maga töltheti fel kampányát az edognet.hu felületén keresztül, ezt követően az affiliate menedzserek integrációját követően a hirdetőnek már csak a követő kód beillesztésével kell foglalkoznia, és számolni a bejövő konverziókat. A kampány indulásakor a hirdető saját maga határozhatja meg, hogy mekkora jutalékot kínál a konverziók után. A Dognet üzleti modelljének alapja, hogy kifejezetten alacsony közvetítői díjjal is beérik, így jóval nagyobb rész maradhat a médiumok zsebében a jutalékból, akik ennek köszönhetően előszeretettel csatlakoznak a rendszerhez.
Célkitűzésük, hogy egy év alatt több mint 150 tagúra bővítsék partnerhálózatukat, akik közel 100 kampány közül tudnak válogatni majd – ahogy ezt Szlovákiában is sikeresen elérték az elmúlt években. Minden médium számára adott a lehetőség, hogy csatlakozzon, a minőségi szelektálást az egyes kampányok esetében a hirdetők végzik. „Ők döntik el, hogy a termék, illetve a márka imázsához mérten mely médiumok csatlakozását fogadják el az egyes kampányok esetében” – tette hozzá Eperjessy Éva. A jelentős plusz bevételi forráshoz jutó médiumok maguk választhatják ki, hogy mely kampányokhoz szeretnének csatlakozni. A hirdetők magyar nyelvű segítséget kapnak a kampányok optimalizálásához, csakúgy, mint a partnerek a hirdetési formátumok lehető legjobb integrációjához.
Kapcsolódó cikkek
- Az Uber sokkal tartozik a taxisoknak
- Innovatív marketing és értékesítési megoldások az Oracle-től
- A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
- Egyre több hűségprogram bukik el, de létezik megoldás
- 6 + 1 aktuális marketing trend, ahogy a Marketing Döntéshozók Klubja látja
- Januárban jön a IV. Magyar Marketing Fesztivál
- Létrejött a Marketing Döntéshozók Klubja
- Egyre nő, de külföldi zsebekbe vándorol a magyar kkv-k reklámköltése
- Tegnap még szórakozás, holnap már termék
- Számkivetett a keresőoptimalizálás az amerikai vállalatoknál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kyndryl: A MI várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban
A mesterséges intelligencia-technológia legújabb vívmányai közé tartozik a generatív mesterséges intelligencia, amelyet az jellemez, hogy kreatív képességei révén képes új tartalmakat, képeket, zenét generálni, sőt, korábbi információk és tapasztalatok felhasználásával akár ügyfélszolgálati feladatokat is el tud látni.
Több százezernyi forintnyi érték lapul az otthonainkban
Ha valakinek hirtelen nagyobb összegre van szüksége, akkor érdemes szétnéznie a lakásban, mielőtt a bankba rohanna hitelért. A fenntarthatóság jegyében ma már szinte azonnal készpénzzé tehetjük a nem használt eszközeinket, amivel nemcsak a családi kasszának teszünk jót, hanem a környezetnek is. Egy-egy fiókban vagy szekrényben lapuló mobiltelefon, laptop, tablet, esetleg fényképezőgép ára a több százezer forintot is elérheti ugyanis még használtan is.
Spinoff Extra: topvezetőktől tanulhatnak a hallgatók a Széchenyi István Egyetemen
A Spinoff Klub a győri Széchenyi István Egyetem nagy sikerű közösségépítő, innovációgazdasági programsorozata, amelyen meghívott előadók panelbeszélgetés keretében tárgyalják meg a legfrissebb technológiai trendek üzleti vonatkozásait. A mostani félévtől a brand újabb rendezvénnyel bővül: a Spinoff Extra során sikeres topmenedzserekkel ismerkedhetnek meg az érdeklődők – elsőként, március 20-án, szerdán dr. Szászi István, a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója lesz a vendég.