Új, magyar, komplex e-mailezési technológia rajtol a piacon
Modern és egyedi funkciók, biztonságos működés és formabontó megjelenés – a Freemail sikerei után a New Wave Media Group Zrt. egy új, teljes mértékben hazai szakemberek fejlesztésével megvalósuló mailrendszer megalkotásába fogott. A cél egy olyan újszerű, a mai digitális elvárásoknak megfelelő kommunikációs platform megvalósítása, amely túlmutat a meglévő hazai e-mail megoldásokon.
A Z-brand munkacímen futó platform egyik legnagyobb ereje a hazai fejlesztésen túl, a valós idejű közös munkát megkönnyítő funkciókban rejlik. A legtöbb létező levelezőrendszer jelen formájában ugyanis nem támogatja a real time, kollaborációs elveken alapuló kommunikáció kialakítását, pedig erre szükség és igény is lenne. Az új rendszer egyszerre lesz kompatibilis a meglévő SMTP, valamint IMAP, POP3, CalDAV, CardDAV protokollokkal és EML szabvánnyal, ugyanakkor ezeket felhasználva a társadalom által napjainkban elvárt és egészen újszerű funkciókat is nyújt. Formabontó megoldásai szembemennek az elavult technológiákkal, nagy hangsúly kerül például az új generációs – jellemzően chat alapú – funkciókra.
– A jelenlegi statikus trendekkel szemben egy olyan dinamikus rendszert indítunk útjára, amelyben a levelek küldés után is módosíthatók, szabadon szerkeszthetők az érintettek által. Természetesen az üzenetváltás jelenlegi hitelessége és megbízhatósága nem veszik majd el, csak ötvözzük a chat szolgáltatásoknál megismert, rugalmas és szabad kommunikációs megoldásokat egy verziókövető technológiával – mondta el Szima-Mármarosi Balázs termékmenedzser.
Az alkotócsapat a technikai újításokon felül egy biztonságos, könnyen használható és modern kinézetű levelezési rendszer létrehozására törekszik. A cég a szolgáltatást egy éjjel-nappal hívható, magyar nyelvű ügyfélszolgálattal is kiegészíti.
‒ Három éve született meg a döntés mailtechnológiánk megújításáról. Ez első körben a Freemail rendszer újraírását követelte, amely az elmúlt két év egyik legnagyobb projektje volt. Ez a folyamat finisbe ért, jelenleg a felhasználók migrációja zajlik, 1,5 millióan már a megújított platformot használják. Az ütemterv idei részében pedig a fent említett funkciók fejlesztésének irányába fordultunk, amely egy szintén két éves időtartamot felölelő munkafolyamat lesz – ismertette Tókos Lóránt, a New Wave Media Group Zrt. vezérigazgató-helyettese.
A cég a fenti cél érdekében jelentős beruházást eszközöl, amely mellé külső pályázati források elnyerésére is törekszik. A termékfelelősök így benyújtották terveiket a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal felhívására, amelyet a tudásintenzív és innovatív vállalkozások, a jelentős szellemi hozzáadott értékeket tartalmazó új, piacképes termékek, szolgáltatások és technológiák házon belüli fejlesztésére írtak ki. A projekt következő két éves fejlesztési büdzséje 642 millió forintra rúg, amelyhez 340 millió forint támogatást nyert a cég. Az új mailrendszer induló verziója várhatóan nyár végén kerül a nagyközönség elé, üzleti változatának elkészültét pedig 2018-ra tervezi a New Wave Media Group Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- Helyreállt a Magyar Telekom levelezőszolgáltatása
- Továbbra is fennakadások vannak a Magyar Telekom levelezőszolgáltatásában
- Éjszakára állhat helyre a Magyar Telekom levelezőszolgáltatása
- Gmailben is lehet szerkeszteni a Microsoft Office dokumentumokat
- Az IBM megújítja a vállalati levelezést
- Már 71 nyelven érhető el a Gmail
- Mozilla Thunderbird 24.6.0
- Levél vs. e-mail – mikor melyik biztonságos?
- Már IMAP támogatással is rendelkezik az Outlook.com
- Bezárt a Yahoo e-mail szolgáltatása Kínában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.