Magyarországon is új honlappal jelent meg a Vredestein
A Vredestein vadonatúj weboldalt élesített a napokban az európai piacon. A legújabb online trendeket követő www.vredestein.hu (valamint nemzeti testvérportáljainak hálózata, mint például a www.vredestein.de és a www.vredestein.nl) még szélesebb közönség számára hozza el a prémium abroncsmárka termékeit és információit. Az intelligens funkciók tárházához megnyerő látvány társul, így a Vredestein ügyfelei és viszonteladói egyaránt könnyedén megtalálhatják a legújabb, viszonteladókkal és abroncsokkal kapcsolatos információkat.
A közös európai platformon tervezett új weboldal továbbfejlesztett funkciói igazán felhasználóbarát élményt kínálnak. Könnyedén lehet keresni az egyes abroncsokra a személygépjármű-, könnyű haszongépjármű- és mezőgazdasági abroncsok széles választékában. Az úgynevezett reszponzív felületnek köszönhetően a weboldalra látogatók minden mást is könnyedén megtalálnak, függetlenül attól, hogy asztali számítógépen, okostelefonon vagy tableten keresztül keresik fel a honlapot.
A Vredestein egy egészen különleges kategória, a klasszikus abroncsok piacának régi szereplője. Ennek a honlapon külön rovatot szenteltek. A weboldal gumiabroncs-útmutatója pedig további információkkal és hasznos tippekkel szolgál az abroncsok használatával és karbantartásával kapcsolatban.
„Ez egy izgalmas pillanat a Vredestein számára” – mondja az európai marketingért és termékmenedzsmentért felelős igazgató, Tanneke Reinders. „Az új weboldalt ügyfeleink igényeinek megfelelően terveztük, és úgy alakítottuk ki, hogy a navigáció egyszerű, a böngészés pedig kellemes legyen. Egyértelműen tükrözi azt, hogyan fejlődünk a valós és a virtuális világban egyaránt.”
A vadonatúj weboldal Európa 16 országa számára készült el.
Kapcsolódó cikkek
- Megkezdődött a Digitális Jólét Alapcsomag értékesítése a UPC-nél
- 10 jó tanács szülőknek, hogyan vigyázhatnak gyermekük biztonságára az interneten a nyári szünetben
- Mire figyeljünk online foglalásnál?
- Elindult a HelloWorld Online
- Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
- ProfiCAD 9.3.0
- Globális kampányt indít a Telenor Csoport az internetes zaklatás megfékezésére
- Ne hagyd figyelmen kívül! Jelentsd be!
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Hogyan legyünk biztonságban a közösségi oldalakon?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.