55,7 millióról döntöttek a MagNet ügyfelei társadalmi szervezetek javára

forrás: Prím Online, 2017. július 8. 08:50

A MagNet Bank nyolcadik alkalommal biztosított lehetőséget ügyfeleinek, hogy civileket támogató kezdeményezésén – a frissen lezárult Közösségi Adományozási Programon (KAP) – keresztül fontos ügyeket támogathassanak a bank profitjából. 

A 2010-ben útjára indított Program keretében a Bank lemond éves nyereségének 10%-áról, hogy ügyfeleinek adja át a döntés jogát ennek társadalmi célú felhasználásáról. Az idén felajánlható 72 millió forint 77,3%-áról, azaz összesen 55.711.484 forintról rendelkeztek ügyfelei, amely már meg is érkezett a KAP-on résztvevő 80 szervezet számlájára.

 

A MagNet évről évre személyesen értesíti ügyfeleit adózás utáni eredményéről, egyenként kimutatva, hogy maguk a címzettek pontosan hány forinttal járultak hozzá az így keletkezett nyereséghez.  Az ügyfelek ez utóbbi 10%-áról dönthetnek, azaz mindenki a saját nyereséghányadáról rendelkezhet, és segíthet döntésével alapítványokat, egyesületeket, fontos társadalmi ügyeket.  

 

2017-ben a részvevő civilek közül összesen 45 szervezet érte el az egymillió forintos álomösszeget, amely jellemzően párszáz vagy párezres felajánlásokból gyűlt össze, ezzel is bizonyítva a sok apró felajánlás együttes erejét és a közösségi összefogás jelentőségét.  

 

 

A MagNet új, civil kapcsolatokért felelős vezetője, Erős Barbara elmondta: „Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink jóval a magyarországi átlag feletti társadalmi felelősségérzetről tettek tanúbizonyságot, hiszen a hazai – hasonló elven működő – 1% SZJA felajánlások évről évre 40-45% körül alakulnak, ezzel szemben a MagNet közösség általi KAP felajánlások mértéke ennek közel kétszerese. Természetesen a Bank minden erejével azon volt, hogy ügyfeleit különböző módokon bevonja az adományozás élményébe, ehhez a bankfiókok munkatársai is jelentősen hozzájárultak. A másik oldalon az eredményhez a Programban részvevő civil szervezetek kampánya is elengedhetetlen volt. Összességében ügyfeleink tudatosságán és a szervezetek aktivitásán múlt, hogy a rendelkezésre álló támogatási összegből mennyi ért révbe. Örömmel látjuk, hogy ez az arány évről évre egyre nő, a bank társadalmi tudatosító tevékenységei nagy hatásúak, az adományozói beállítódás intenzíven terjed.”  

 

A Közösségi Bank weboldalán keresztül bárki tájékozódhat, hogy mely projektek részesültek támogatásban. A projektek létrejöttét követően a Bank elérhetővé teszi a civil szervezetek KAP-os forrásainak felhasználásról szóló beszámolóit.

 

A jövőben a programban résztvevők listája a korábbi évekhez hasonlóan tovább bővülhet. A Bank a kap@magnetbank.hu címen egész évben várja a javaslatokat, hogy a jövőben mely civil szervezeteket érdemes bevonni a támogatandók körébe, míg a pályázásra ősszel a Bank honlapján kerül sor.

 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05