Maradjon ritmusban a Telekom TV zenecsatornáival!
Hangolódjon a nyári fesztiválokra változatos zenecsatornákkal otthon vagy akár utazás közben a neten a TV GO-val!
Augusztusban minden digitális Telekom TV előfizetőnek bónusz csatornaként elérhetővé tették a VH1 adót*.
A nézők igazi időutazásban vehetnek részt, hiszen felcsendülnek a múlt nagy slágerei és azok a dallamok is, amelyek idővel a jövő klasszikusává válthatnak. Itt az ideje, hogy újra felfedezzük a zenét! A csatornát azoknak ajánlják, akik imádnak ismerős dallamokat dúdolni, és nem a legújabb zenei trendek után kutatnak.
A Szuper Családi HD csomag előfizetőinek a VH1 nem csak augusztusban, hanem az év minden napján a rendelkezésükre áll, sőt öt további zenei csatorna közül is válogathatnak. A Muzsika TV sokszínű és vidám zenecsatorna, mely kiváló egyveleget kínál a tradicionális és modern zenéből, felvonultatva a mulatós-, tánc-, pop-, diszkózene-, valamint az operett legnagyobb alakjait. A Slágert TV egy olyan színvonalas szórakoztató zenecsatorna, amely a magyar előadóművészeknek és a magyar zenéknek ad méltó megjelenési lehetőséget. Műsoraiban a legnépszerűbb zenei műfajok legjobb magyar előadóival találkozhatnak a nézők. Az elmúlt évtizedek pop-rock slágerei és az igazi hazai örökzöldek mellett új nemzetközi és világzenei sikerek is megtalálhatók programjukban. Élő koncertek, kívánságműsorok, zenés beszélgetések és tehetségkutatók színesítik a Sláger TV műsorát. A Zenebutik színes kikapcsolódást kínál a ritmusok szerelmeseinek, legyen szó akár retró slágerekről, a szórakoztató zene hazai kedvenceiről, vagy éppen a legfrissebb listavezetőkről. A csatorna küldetésének tekinti a fiatal tehetségek támogatását, ezért számos műsorában lehetőséget biztosít számukra a bemutatkozásra. A Classica csatorna a klasszikus zene otthona. A csatornán koncertek, operák mellett életrajzi ihletésű dokumentumfilmek engednek mélyebb betekintést a klasszikus zene világába. Az MTV a világ egyik legjelentősebb szórakoztató média márkája, az ezredfordulós ifjúság kultúrájának legendás jelképe, amely a zenei világ teljes univerzumát és fiatalokat foglalkoztató legfontosabb kérdéseket teszi állandó beszédtémává élenjáró innovatív műsorfolyamában.
________________________
* 2017. július 31-én 12 óra és 2017. augusztus 31-én 12 óra között a VH1 Bónusz csatornaként érhető el a lakossági IPTV és digitális Kábel TV és SAT TV-előfizetők számára, a 7-es csatornahelyen, valamint számukra a TV GO-n is, a Koktél és Közszolgálati csomaggal rendelkező előfizetők kivételével.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom megszünteti a lakossági villamosenergia-szolgáltatását
- Fejlesztette 4G-s hálózatát a Telekom
- Boomerang és Cartoon Network színesíti a vakációt a Telekom TV előfizetőknek
- 6,3 TB adatot forgalmaztak a Telekom mobilhálózatán!
- Visszakaphatják hívószámukat és egyenlegüket a Telekom határidőre nem regisztrált Domino ügyfelei
- Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
- Megújuló felület és menürendszer, új Archív TV szolgáltatás
- Travel Channel Bónusz csatorna júniusban a Telekomnál
- Elszabadul a mobilnet idén nyáron is a Telekomnál
- 99 postahivatalban lehet adatot egyeztetni a Domino feltöltőkártyás ügyfeleknek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.