A Lexmark új, specializált intelligens képrögzítési megoldásokat ajánl a kiskereskedelmi, banki és biztosítói piac számára

forrás: Prím Online, 2017. október 5. 15:37

A technológia a dokumentumok rögzítésének automatizálásával felgyorsítja a papír alapú folyamatokat, és így lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy valódi hálózatos digitális ügyfélélményt biztosítsanak.

A képalkotás terén világelső Lexmark International, Inc. olyan intelligens képrögzítő megoldások európai bevezetését jelentette be, amelyek kimondottan a banki, a biztosítási és a kiskereskedelmi szektorban működő vállalkozások és ügyfeleik igényeit célozzák meg. 

 

Az új ágazat-specifikus megoldások egy olyan Lexmark intelligens multifunkciós nyomtató (MFP) érintőképernyőjéről érhetők el, amely átjáróként működik a vállalkozás alapvető rendszerei felé. Az új megoldások ésszerűsítik, digitalizálják és egyszerűsítik az információkezelést, meggyorsítják a vállalkozások számára az ügyféladatok rögzítését, feldolgozását és ellenőrzését.

 

A banki, biztosítási és kiskereskedelmi környezetben dolgozó szakemberek igényeihez igazított intelligens képrögzítési lehetőségek használata a teljes vállalaton belül minimális képzést igényel, és nagymértékben megkönnyíti a távoli helyszíneken rögzített adatok és dokumentumok integrációját. 

 

 

Ágazat-specifikus megoldások

Lexmark In-Store Capture for Retail: 2017. szeptember 27-től érhető el. Kimondottan arra tervezték, hogy leegyszerűsítse és felgyorsítsa a nem hatékony papír alapú folyamatokat, ezen belül a vásárlók onboarding folyamatát, a számlázást és az incidensek jelentését, hogy az üzlet személyzete az értékesítési területen tevékenykedhessen, a vásárlók között. A legtöbb üzleti és back-end kiskereskedelmi rendszerrel való közvetlen integráció gondoskodik arról, hogy a Lexmark In-Store Capture a vállalkozások számára azonnal használható megoldás legyen.

 

Lexmark Smart Document Capture for Banking: 2017. október 4-től érhető el. Ésszerűsíti a fiókon belüli papír alapú folyamatokat, ami segít a bankoknak az ügyfélszolgálat, a pontosság és a megfelelőség javításában. A rendszer bevezetése úgy automatizálja a papír alapú folyamatokat, hogy egy helyszíni Lexmark MFP segítségével biztosítja az adatokat az onboarding folyamathoz, rögtön ahogy az ügyfél átadja a dokumentumait. Ez teszi lehetővé azt, hogy az ügyfelek egyszerűen és gyorsan nyithassanak új számlát, engedélyeztethessenek egy hitelkérelmet vagy jegyeztethessenek be jelzálogot, miközben mindvégig tájékoztatást kapnak magáról a folyamatról.

 

Lexmark Smart Document Capture for Insurance: 2017. október 11-től érhető el. A Lexmark MFP intelligens funkcióira támaszkodva segíti a biztosítótársaságokat a kulcsfolyamatok digitalizálásában az ügyfelek jobb kiszolgálása, hatékonyság elérése és a megfelelőség biztosítása érdekében. Így a biztosítási szakemberek hálózatos, digitális élményt nyújthatnak a papír alapú űrlapok és dokumentumok hatékony rögzítésével és feldolgozásával, valamint ezek gyors beillesztésével a már meglévő rendszerekbe, így ésszerűsítve a digitális üzleti folyamatokat.

 

Támogató idézet

Az új megoldások kapcsán Csucska Péter, a Lexmark Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta: „Ez a három sajátos, erőteljesen papír alapú folyamatokra támaszkodó piaci szektor folyamatos és erősödő kihívásokkal találja szembe magát azoknak a digitális piaci szereplőknek a részéről, akik az ügyfélélmény forradalmasítását ígérő online üzleti modellekkel célozzák meg az ügyfeleket. Ezek az új, intelligens képrögzítő megoldások a manuális, papír alapú folyamatok automatizálását befolyásoló kritikus pontokat veszik célba, hogy biztosítható legyen a mai piaci igényeknek megfelelő hatékony és eredményes ügyfélszolgálati szint.”

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05