Stratégiai partnerségre lép a VCC Live és az OTP Mobil

forrás: Prím Online, 2017. október 9. 10:26

Elsőként a nemzetközi sajtó adott hírt a VCC Live és az OTP Mobil új stratégiai partnerségének bejelentéséről. Az együttműködés kulcsát a VCC Live Pay, egy egyedülálló fizetési megoldás jelenti, melynek köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatokon az ügyfelekkel történő beszélgetés közben a megállapodás és a fizetés egyidőben történik. A jelentős lépésről több rangos, nemzetközi üzleti portál – köztük a Yahoo Finance, Market Watch, Finanz Nachrichten – is beszámolt.

A szolgáltatást jellemzően telekommunikációval, telesalesszel és követeléskezeléssel foglalkozó vállalatok, közszolgáltatók és webáruházak veszik igénybe. Ezen vállalatok ügyfelei a telefonbeszélgetés alatt a készülék nyomógombjainak segítségével, vagy egy biztonságos, online kártyás fizetést biztosító weboldalra vezető linkre kattintva fizethetnek. A linket a szolgáltatók e-mailben és SMS-ben is elküldhetik az ügyfeleknek, akik így valós időben kifizethetik a termékeket és szolgáltatásokat anélkül, hogy ehhez alkalmazást telepítenének vagy telefonjaikon internet-hozzáféréssel rendelkeznének. 

 

A legújabb fejlesztéseket követően hamarosan webes chatfelületeken és a közösségimédia- oldalakon is megvalósulhat az azonnali bankkártyás fizetés az OTP Mobil one-click payment megoldásával, valamint egyéb pénznemekben történő fizetés is lehetővé válik.

 

Az integrált rendszer gyorsan üzembe helyezhető, és nem igényel jelentősebb informatikai támogatást. Ha a két szolgáltató közül már bármelyik kapcsolatban áll egy adott céggel, a szolgáltatás bővítése – akár contact center megoldással, akár a fizetési opcióval – rendkívül gyors, kevés fejlesztéssel és adminisztrációval jár.

 

A szolgáltatás olyan iparági szereplők számára érdekes – telesales, telemarketing, behajtás vagy ügyfélszolgálat –, amelyek szeretnék kihasználni ügyfeleik vásárlási vagy fizetési motivációját. Ez a motiváció a telefonos ügyfélszolgálati munkatárssal folytatott beszélgetés alatt jóval magasabb. Azok a szolgáltatók például, amelyeknél a kinnlevőség jelentős része az ügyfelek figyelmetlenségéből keletkezik, látványosan javították a befizetések arányát egy emlékeztető telefonhívás és a hozzá kapcsolt fizetési lehetőség segítségével. 

 

A felhasználók többsége két dolgot vár el a kommunikációs csatornáktól és a fizetési megoldásoktól: biztonságot és kényelmet. A VCC Live és az OTP Mobil stratégiai partnerségével megvalósuló szolgáltatás pontosan ezt nyújtja.

 

A fizetés biztonságára nagyon szigorú előírások vonatkoznak. A VCC Live fizetési módja megfelel az öt legnagyobb kártyatársaság – többek között a MasterCard a Visa és az AMEX – szabványkövetelményeinek, a PCI DSS-nek (Payment Card Industry Data Security Standard), valamint a QS tanúsítványnak, amely lehetővé teszi a kártyaadatok kezelését a tranzakciók ideje alatt.

 

A VCC Live Pay technológia segítségével a vásárlások kifizetése az ügyféllel történő első kapcsolatfelvétel után átlagosan öt percen belül teljesíthető, ami potenciálisan kilencszer magasabb megtérülési arányt eredményezhet, mint a telefonhívást követő egy órán belül. További előny, hogy valós időben könnyebb az ügyféligények felmérése, a felmerülő kérdések megválaszolása és a követeléskezelés. 

 

 

A megoldás fogadtatása kedvező volt az utazási irodák, repülőjegy – értékesítők, biztosítók és követeléskezelők ügyfeleinek körében, illetve a rendszeres fizetési lehetőséget is nyújtó szolgáltatások esetében. A kártyás fizetéssel a statisztikák szerint a behajtás sikeressége két százalékról harmincra ugrott, sőt, az ügyfelek az ismétlődő fizetésekről is rendelkezhetnek telefonon keresztül.

 

Dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese szerint: "Nagyon fontos, hogy az ügyfelek egy ötperces időkereten belül döntést hozzanak a kifizetésről, és azt meg is valósítsák. Ez csak akkor lehetséges, ha biztonságos és kényelmes megoldást kínálunk nekik. A közös projektünk bebizonyította, hogy a VCC Live és az OTP Mobil kombinált megoldása mindkettőt biztosítja ügyfélbázisunk számára."

 

"Partnereink visszajelzései alapján a VCC Live Pay szolgáltatást 2016-os bevezetése óta az ügyfeleik közel 30%-a használja a telefonbeszélgetések alatti kifizetésekhez" – mondta el Tóth Szabolcs, a VCC Live ügyvezető igazgatója. „A rendszeres kifizetési funkcióval ez a szám minden bizonnyal emelkedni fog. Ez a lehetőség kínálja a leggyorsabb megoldást az olyan havi kifizetések intézéséhez, mint például a biztosítások, előfizetések, közüzemi díjak vagy akár az adósság-törlesztések és adományok. Alig várjuk, hogy az OTP Mobillal együttműködve professzionális támogatást nyújthassunk ügyfeleinknek."

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Több százezernyi forintnyi érték lapul az otthonainkban

Ha valakinek hirtelen nagyobb összegre van szüksége, akkor érdemes szétnéznie a lakásban, mielőtt a bankba rohanna hitelért. A fenntarthatóság jegyében ma már szinte azonnal készpénzzé tehetjük a nem használt eszközeinket, amivel nemcsak a családi kasszának teszünk jót, hanem a környezetnek is. Egy-egy fiókban vagy szekrényben lapuló mobiltelefon, laptop, tablet, esetleg fényképezőgép ára a több százezer forintot is elérheti ugyanis még használtan is.

2024. március 18. 19:21

Spinoff Extra: topvezetőktől tanulhatnak a hallgatók a Széchenyi István Egyetemen

A Spinoff Klub a győri Széchenyi István Egyetem nagy sikerű közösségépítő, innovációgazdasági programsorozata, amelyen meghívott előadók panelbeszélgetés keretében tárgyalják meg a legfrissebb technológiai trendek üzleti vonatkozásait. A mostani félévtől a brand újabb rendezvénnyel bővül: a Spinoff Extra során sikeres topmenedzserekkel ismerkedhetnek meg az érdeklődők – elsőként, március 20-án, szerdán dr. Szászi István, a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója lesz a vendég.

2024. március 18. 14:37

Az ABB segíti a Feröer-szigetek zöld energiára való átállását

Az ABB folytatja együttműködését a SEV-vel, a Feröer-szigetek fő villamosenergia-termelőjével és -elosztójával. Az együttműködés keretében az ABB innovatív szinkronkompenzátor (SC) technológiát szállít, amellyel javítható az villamosenergia-hálózat stabilitása, ami napjainkban egyre nagyobb jelentőséggel bír, mivel a szigeteken fokozatosan leállítják a fosszilis tüzelésű erőműveket, és megújuló energiaforrásokon alapuló áramtermelésre állnak át. A legújabb fejlesztés keretében a harmadik SC-egységet az északkeleti Borðoy szigetén telepítik, ahol ez a berendezés mintegy 5000 ember helyi áramellátását fogja javítani.

2024. március 18. 12:59

Együtt száguld az autóipar és az SAP a digitális jövő felé

Figyelemre méltóan gyors változásoknak lehetünk tanúi manapság az autóiparban – gondoljunk akár a vezetéstámogató rendszerekre, az elektrifikációra vagy az újrafelhasználásra. Átalakulnak a vásárlási szokások is, az autószalonok helyett egyre többen vesznek járművet online. A generatív mesterséges intelligencia pedig várhatóan még több változást kényszerít ki. Az iparág saját versenyképességének fenntartásáért nagy figyelmet fordít a digitalizációra. 

2024. március 18. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15