A Vodafone nyerte el az idei Élményvezér díjat
Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az DEVELOR Élményvezér díj, amelyet 2017-ben a Vodafone nyert el.
Az idei évben ötödik alkalommal készítette el átfogó ügyfélélmény-kutatását a DEVELOR Tanácsadó Zrt., amelyben a vállalati szegmens mélyinterjús és kvantitatív felmérése mellett a lakosság véleményét is megkérdezte. Utóbbi eredményei egy 1.000 fős reprezentatív országos minta alapján megmutatták azt is, hogy az ügyfelek ma Magyarországon kit tekintenek élményvezérnek, vagyis melyek azok a cégek, amelyek kiemelkedő és maradandó ügyfélélményt nyújtanak. Eszerint legnagyobb mértékben Vodafone Magyarország Zrt.-ről gondolják az ügyfelek azt, hogy ez a cég 2017 „élményvezére”.
Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a kutatás eredményeihez kapcsolódó, az Élményvezér 2017 Díj átadóján elmondta: „Napjainkban fokozatosan növekvő ügyfél elvárások mellett, erősödő versenyben kell helyt állnia a szolgáltatóknak, ha új ügyfeleket szeretnének megnyerni és megtartani őket. Ebben a versenyben csak a legjobbak és az ügyfélélmény fejlesztésbe folyamatosan befektető cégek lehetnek sikeresek!”
„Nagy megtiszteltetés számunkra az Élményvezér díj, hiszen a Vodafone-nál kiemelt figyelmet fordítunk az ügyfélélmény folyamatos fejlesztésére, és arra törekszünk, hogy olyan vállalatot építsünk, ahol minden munkatársunk hozzájárulhat tudásával ahhoz, hogy ügyfeleink a lehető legjobb szolgáltatást vehessék igénybe. Ez a fontos elismerés azt mutatja, hogy nagyon sok ügyfelünk elégedett szolgáltatásainkkal és szívesen ajánlja a Vodafone-t ismerőseinek, üzletfeleinek. Az elismerést szeretnénk megosztani minden magyarországi munkatársunkkal és partnerünkkel, velük együtt dolgozunk továbbra is azért, hogy még jobbak lehessünk” – mondta Buday Bence, a Vodafone Magyarország Ügyfélélmény és Csatorna Menedzsment Igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- VloggerSulit indít a Vodafone
- A digitális szakadék áthidalásáért tesz a Vodafone
- Nagy bejelentést tett a Vodafone
- A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
- 4G labort létesített a Vodafone az Óbudai Egyetemen
- Jól járnak a Vodafone ügyfelek
- Vodafone mérnökök segítenek az Irma hurrikán sújtotta területeken
- Üzleti döntéseket támogat a Vodafone látogatószámláló megoldása
- A Vodafone bővítette mobilszolgáltatását
- Egyedi elemző megoldással segíti a Magyar Vízilabda Válogatottak munkáját a Vodafone és a Nextent
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.