A Facebook Blueprint nevű globális képzési programja már egymillió kkv-t segít világszerte
A Facebook Blueprint egy globális képzési és minősítési program a Facebookon és Instagramon folytatott marketingtevékenységről. Az oktatási programra mostanra 1 millió kis-, és középvállalat regisztrált világszerte.
A Facebook Blueprint egy ingyenes online képzési és minősítési program, amelyet a Facebook 2015-ben indított el azért, hogy elősegítse vele a kis-, és középvállalatok növekedését. A programhoz idén novemberre már 1 millió vállalkozás csatlakozott világszerte.
A Blueprinten több mint 90 online tanfolyamatot lehet elvégezni, ezeket ingyenesen végezhetik el a vállalatok munkatársai, mindössze egy Facebook-fiókra van szükség az elvégzésükhöz. Ennek köszönhetően indulása óta a világ 150 országából több mint másfélmillió felhasználó eddig mintegy 3,5 millió elektronikus tanfolyamot végzett el rajta.
Az online tanfolyamok elvégzésével a vállalatok kibővíthetik azoknak az eszközeiknek a körét, amelyek segítségével a Facebookot használhatják vállalatuk tevékenységének bővítéséhez. A közösségi oldal szolgáltatásainak szakszerű, rutinos használata ma már kulcsfontosságú, a Facebook nemrég készült Future Business Survey című kutatása szerint azonban a világszerte működő kis-, és középvállalatok 42 százaléka leginkább egymástól szerez új ismereteket a témában.
Nem csak kis-, és középvállalatok, de ügynökségek is használják a Blueprintet elsősorban munkatársak toborzása során, míg a non-profit szervezetek ezen a platformon keresztül képezik önkénteseiket arra, hogy még hatékonyabban tudjanak adományokat gyűjteni. A digitális és reklámügynökségek munkatársai pedig azért szereznek minősítést a Blueprinten keresztül, hogy igazolni tudják azt, hogy értenek a facebookos marketinghez.
Az alábbiak a legnépszerűbb online tanfolyamok a Facebook Blueprinten:
- Üdvözöljük a Facebook-marketingben! (Welcome to Marketing on Facebook)
- Hirdetési irányelvek a tartalomhoz, kreatívokhoz és targetáláshoz (Ad Policies for Content, Creative, and Targeting)
- Best Practice-ek márkák számára (Brand Best Practices)
- Így terjeszd ki a kampányod elérését az Audience Network rendszerrel! (Extend Your Campaign's Reach with Audience Network)
- Targetálás: alapvető célközönségek (Targeting: Core Audiences)
„A Facebook elkötelezett az iránt, hogy a Blueprint oktatási és minősítési rendszeren keresztül megismertesse a vállalatokat a Facebookon és az Instagramon elérhető marketingmegoldásokkal, így segítve a munkájukat” - mondta el Robert Bednarski, a Facebook közép-kelet-európai régiós vezetője.
A Blueprint három típusú edukációs szolgáltatást kínál: az eLearning szekcióban online kurzusokat lehet elvégezni, melyek között egyszerű, akár 15 perc alatt elvégezhető kurzusok is különböző nehézségi színvonalat képviselnek a kezdőtől a haladóig. A Blueprint Live egy meghívásos rendszerben elérhető interaktív, személyre szabott képzési program ügynökségek és ügyfeleik számára, amely a Facebook-, és Instagram-marketing stratégiai alapjainak elsajátítását teszi lehetővé. Azok a vállalatok, akik csatlakoztak a programhoz, a megfelelő vizsgál elvégzésével megszerezhetik a hivatalos Blueprint Certification minősítést, amely igazolja haladó szintű szakmai ismereteiket a Facebook platform használatában.
A Facebook Blueprint oktatási programról további információkat ezen az oldalon találhat: facebook.com/blueprint. További tanácsokért, más Blueprintet használó cégek növekedést szolgáló tapasztalataiért érdemes felkeresni a Blueprint oldalát a Facebookon és az Instagramon.
Kapcsolódó cikkek
- Begyorsít a Facebookon a 24.hu
- Magyarországon is elérhető a Facebook álláskereső funkciója
- Online eszközök a nemzetközi kereskedelemben
- Új szolgáltatással bővül a Facebook
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Így tartsa biztonságban cége Facebook-fiókját!
- Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon
- Future of Business felmérés: a kisvállalkozások együtt tanulnak
- Közösségi média realityt indít a Pepsi
- Facebook, Google: A 100 millió dolláros csalás - megelőzhető lett volna?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták az építőipar „rocksztárját”
Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja a szakembereket és az építőanyag kereskedőket, emellett támogatja a megrendelőket építési álmaik valóra váltásában. Legyen szó TikTok videóról, egy medence burkolásáról készülő oktatóanyagról, vagy ezer szakember motiválásáról egy konferencián, Markovich Béla mindenhol ott vagy és minden lehetőséget megragad, közvetlenül hozzájárulva az építőipar kultúrájának fejlődéséhez.
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.