Olcsóbban, de már csak egy hétig juthat hozzá a Bitcoinért árult budapesti lakáshoz
A Bitcoin árfolyam a december havi jelentős ingadozásait követően stabilizálódni látszik, így ismét előkerült a korábban már bemutatott budapesti lakás sztorija. A kérdés, hogy korai volt-e a magyar piacnak egy ilyen húzás?
A XIV. kerületi ingatlan sztorija már bejárta az internetet, mert remek ütemben tudta meglovagolni az elmúlt hónapok kriptovaluta és Bitcoin őrületét. A BTC már annyira beemelkedett a köztudatba, hogy nincs olyan, aki ne hallott volna róla. Extrém esetekben a gyerekek azt kérnek születésnapjukra, sokan pedig még hitelt is képesek felvenni, hogy bevásároljanak a digitális fizetőeszközből a jövőbeni árfolyam emelkedés és az ezáltal realizált profit reményében.
Az őrület talán tovább gyűrűzhet, de a budapesti lakásról már csak egy hétig hallhatunk, ugyanis bejelentettek egy 20%-os árleszállítást, ami február 5-ig lesz érvényben. Amennyiben ezt követően sem érkezik a megfelelő bitcoinos vevő, akkor kénytelenek lesznek a számos forintért érdeklődő vevő egyikének értékesíteni azt, ami sajnálatos volna azok után, hogy mintaként állhatna a kriptovalutáért értékesített ingatlanok piacán, és ezzel utat törne, és az adóhatóságokkal karöltve példát alkotna a jövőbeni hasonló precedenseknek.
A lakás tehát még egy hétig eladó, és ezúttal 15 Bitcoin helyett mindössze 12-ért, ami mai értéken számolva 33 millió Ft-nak megfelelő összeg.
Kapcsolódó cikkek
- Mire költsem a rengeteg felesleges Bitcoinomat?
- Blockchain: fejlesztésben erősek, felhasználásban gyengék vagyunk
- Első ízben rendeznek országos blokklánc versenyt
- Kriptobányász trójai lett az év végi toplistás
- Mindenhol bányászó zombik!
- Jön az 5G, előretör a mesterséges intelligencia és a kiterjesztett valóság
- Cryptojacking itthon
- Kriptovalutára vadászik a trójai
- Mesterséges intelligenciával becsül jövőbeli virtuális deviza árakat a magyar startup
- A kriptovaluta elleni kiberbűnözés a megjósolt trendeknél is gyorsabban terjed
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.