A HP tovább bővíti üzleti Device-as-a-Service szolgáltatásait
A HP bemutatta vásárlói és partnerei számára kialakított Device as a Service (DaaS) szolgáltatásainak új generációját.
A friss szolgáltatáscsomagban érkező megoldások tartalmazzák többek között az új, prediktív elemzési funkciókat, amelyek a korábbinál is szélesebb körű vásárlói igényeknek felelnek meg, valamint a továbbfejlesztett HP Tech Café Market megoldásokat, amelyek egyszerűbbé teszik az IT támogatások biztosítását.
„Szolgáltatásaink folyamatos bővítése is tükrözi a HP elkötelezettségét, hogy olyan termékeket alkosson, amelyek megfelelnek a munkavállalók változó igényeinek – mondta Guy Collet, a HP Európai, Közel-Keleti és Afrikai (EMEA) régiójának személyre szabott szolgáltatásokért felelős üzletágának elnöke. – Ezek a kiterjesztett szolgáltatások okos, mégis egyszerű megoldásokat kínálnak a modern munkavállalók számára, valamint új növekedési lehetőségeket nyitnak meg ügyfeleink, értékesítő partnereink és üzlettársaink előtt.”
A vállalatok informatikai részlegei folyamatosan keresik az új lehetőségeket, hogy mind a HP, mind más gyártók elektronikus készülékeit hatékonyabban használják. A HP DaaS szolgáltatások kiterjesztése éppen erre a kihívásra kínál megoldást. A HP az elmúlt időben jelentősen növelte szolgáltatási üzletágát, így a HP DaaS szolgáltatások jelenleg világszerte közel 100 értékesítési partnernél érhetők el.
Analitika és egységes végpontkezelés
Az IDC felmérése szerint az eszközkezelést érintő problémák az IT vezetők 63 százalékának nehezíti munkáját. Ezek a szakemberek feladataik elvégzése során több figyelmet szeretnének szentelni más, a mobilitást, üzleti alkalmazásokat és biztonsági kezdeményezéseket érintő projektekre. Az elérhető erőforrások növelése érdekében a HP kiterjeszti a valós idejű hardverelemzési és proaktív eszközkezelési lehetőségeit. A HP új szolgáltatása lehetővé teszi a hardverműködés elemzését, valamint a potenciális hibák felismerését és javítását. A HP DaaS kiemelkedő adatelemzési képessége a Windows, Android, iOS, és macOS platformokon is elérhető, így teremtve egyedülálló, több rendszeren is futó megoldást, amely az IT eszközök hatékonyságát és az alkalmazottak felhasználói élményét is jelentősen növeli.
Személyre szabott megoldások és maximális rugalmasság
A HP DaaS megállapodások teljes mértékben személyre szabhatók, így az egyes eszközök élettartamához igazíthatók. A HP egyúttal egy end-to-end értékesítési és tárolási megoldást, a HP Tech Café Market Enhanced-et is létrehozta, amellyel bármikor elérhetők a tartozékok, valamint segítségével az eszközcsere és javítás is bármikor elvégezhető. Ez a megoldás az egyre mobilisabb munkaerő igényeit figyelembe véve született meg, és alkalmazása egyszerűbbé teszi az IT divíziók életét.
További információ a www.hp.com/go/Daas oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordidő alatt építette újra leégett szentendrei fejállomását a UPC
- Az új innovációkkal a HP feszegeti a számítástechnika jelenleg ismert határait
- Hordozható fotónyomtató a HP-től
- VR-játékok a legújabb HP-eszközökön és versenylehetőség a Team Plague e-sportolói ellen
- Változtatásokat vezetett be a Telenor
- A digitális szakadék áthidalásáért tesz a Vodafone
- Tovább bővült a HP Spectre termékcsaládja
- Jól járnak a Vodafone ügyfelek
- Egy asztali gép ereje az igazi gamereknek szánt új HP laptopban
- Új, gyorsabb otthoni netcsomagok a Telekomtól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.