Észak-Magyarországon terjeszkedik a Samsung
Miskolcon avatták fel a Samsung Electronics Magyar Zrt. legújabb prémium márkaboltját. A mintegy 100 négyzetméteren elterülő Samsung Experience Store a vállalat 10. üzlete Magyarországon, ahol a vásárlók exkluzív környezetben próbálhatják ki a legújabb mobil termékeket, és kérhetnek segítséget a készülékük beállításával kapcsolatban a Samsung képzett szakembereitől. Az ország első, sétálóutcában található Samsung márkaboltja szervízpontként is funkcionál majd.
A 6 budapesti, valamint 3 vidéki - győri, debreceni és szegedi - márkabolt után Miskolcon avatta fel Magyarország 10. Samsung Experience Store-ját a Samsung Electronics Magyar Zrt.
Miskolc és régiójának hivatalos mobiltelefon és tablet márkaszervize exkluzív környezetben, a megyei jogú város sétálóutcáján, a Széchenyi utcában kapott helyet, ahol a vásárlók nem csupán gyönyörű környezetben ismerhetik meg és próbálhatják ki a Samsung legújabb mobiltermékeit, de tartozékok és kiegészítők széles választékából is válogathatnak. Az üzletben képzett szakemberek dolgoznak, akik akár a készülékek beállításában, az adatok átmásolásában is a betérő vásárlók rendelkezésére állnak, de hasznos tippekkel és tanácsokkal is segítik a készülékek megismerését.
Az ünnepélyes megnyitón részt vett Pfliegler Péter, Miskolc város alpolgármestere, valamint a Samsung Magyar Zrt. elnöke, Hwanseog Choi és a vállalat mobil üzletágának vezetője, Kunos Balázs.
„A felhasználóink immár számtalan viszonteladónál és szolgáltatónál vásárolhatják meg a termékeinket, akár online is. Mégis fontosnak tartjuk, hogy országszerte legyenek olyan pontok, ahol személyesen is találkozhatnak velünk a vásárlóink, ahol szakértő kollégáink segítségével választhatják ki a számukra legmegfelelőbb Samsung termékeket és ismerhetik meg azokat az előnyöket, amelyeket a készülékeink nyújthatnak számukra. A Samsung Experience Store-okban a prémium termékeinkhez illő környezet fogadja a betérő látogatóinkat, így válik a vásárlás valódi élménnyé. Nem lesz ez másképp Miskolcon sem” - mondta el Kunos Balázs.
A miskolci márkaboltban ráadásul szervizpontot is üzemeltet majd a Samsung. Az egyedi, modern kialakítású térben így a készülékvásárlás és tanácsadás mellett már a teljeskörű mobil szerviz szolgáltatást is igénybe vehetnek majd az ügyfelek.
Kapcsolódó cikkek
- Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál
- Sikeresen lezárult a HARMAN cégcsoport felvásárlása
- Formatervezéséért és innovációiért is díjazták a Samsungot az idei CES-en
- A Samsung felvásárolja a Vivet, az új generációs mesterséges intelligencia platformot
- SSD-fronton erősít a Samsung
- Csökkent a Samsung részesedése a mobiltelefon-piacon
- Rejtélyes csipgyárat épít a Samsung
- Hvg.hu - Bezár a Samsung SDI Magyarország
- A Samsung megkerülhetetlen a fejlett technológia területén
- A kínai média nyomására bocsánatot kért a fogyasztóktól a Samsung
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.