Növekedési fázisú startupokat céloz az EIT Digital hétszázötvenezer euró összdíjazású versenye
A növekedési fázisú startupok, azaz scaleupok között keresi a legújabb európai tech sikersztorikat az EIT Digital, a digitális innováció és oktatás vezető európai szervezete, amely deep tech megoldásokat nyújtó cégek jelentkezését várja az idén ötödik alkalommal meghirdetett startup versenyén. A megmérettetésen korábban 60 magyar cég indult.
Mit lehet nyerni?
Az októberi döntőben öt kategóriában 25 scaleup jelölt verseng majd, hogy bekerüljön az EIT Digital Akcelerátor növekedési programjába. Kategóriánként az első két helyezett 12 hónapig élvezheti az 50 ezer euró értékű üzletfejlesztési támogatást, a győztesek pedig további 50 ezer euró pénzdíjat kapnak.
Ki pályázhat?
A versenyre az elmúlt 10 évben alapított, növekedési fázisú vállalkozások (scaleupok) jelentkezését várják, amelyeknek bejegyzett székhelye az Európai Unió valamely tagállamában található, valamint 2016-os összbevételük meghaladta a 300 ezer eurót, vagy legalább 2 millió euró tőkebefektetést tudnak felmutatni.
Kategóriák: digitális ipar, digitális városok, digitális jóllét, digitális infrastruktúra és digitális pénzügyek
Hogyan lehet pályázni?
Jelentkezés: www.challenge.eitdigital.eu
Mi a határidő?
A pályázatokat 2018. június 14-ig várják.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- Április 27-ig jelentkezhetnek startupok 135000 eurós összdíjazású innovációs versenyekre
- Magyar hallgatók a L’Oréal Brandstorm nemzetközi döntőjén Párizsban
- Második állomásához érkezett a Startup Campus V4 Global Tour
- Keresik a jövő digitális média megoldásait
- A tanulást forradalmasító alkalmazás nyert az Imagine Cup hazai döntőjén
- Borys Szyc filmsztár oktatta a Women Startup Competition résztvevőket Varsóban
- Teltház volt a Women Startup Competition Kolozsvári versenyén
- Egy utazási startup nyerte a Women Startup Competition első elődöntőjét Prágában
- Győztes start-up kerestetik a düsseldorfi :agile acceleratorba
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.