Növekedési fázisú startupokat céloz az EIT Digital hétszázötvenezer euró összdíjazású versenye

forrás: Prím Online, 2018. április 23. 08:35

A növekedési fázisú startupok, azaz scaleupok között keresi a legújabb európai tech sikersztorikat az EIT Digital, a digitális innováció és oktatás vezető európai szervezete, amely deep tech megoldásokat nyújtó cégek jelentkezését várja az idén ötödik alkalommal meghirdetett startup versenyén. A megmérettetésen korábban 60 magyar cég indult.

Mit lehet nyerni?

Az októberi döntőben öt kategóriában 25 scaleup jelölt verseng majd, hogy bekerüljön az EIT Digital Akcelerátor növekedési programjába. Kategóriánként az első két helyezett 12 hónapig élvezheti az 50 ezer euró értékű üzletfejlesztési támogatást, a győztesek pedig további 50 ezer euró pénzdíjat kapnak.

  

Ki pályázhat?

A versenyre az elmúlt 10 évben alapított, növekedési fázisú vállalkozások (scaleupok) jelentkezését várják, amelyeknek bejegyzett székhelye az Európai Unió valamely tagállamában található, valamint 2016-os összbevételük meghaladta a 300 ezer eurót, vagy legalább 2 millió euró tőkebefektetést tudnak felmutatni.

 

Kategóriák: digitális ipar, digitális városok, digitális jóllét, digitális infrastruktúra és digitális pénzügyek

 

 

Hogyan lehet pályázni? 

Jelentkezés: www.challenge.eitdigital.eu

 

Mi a határidő?

A pályázatokat 2018. június 14-ig várják. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09