Elindult a MÁV-csoport Instagram-oldala
A nemzeti vasúttársaság – Twitter-oldalának tavalyi indulása után – immár Instagramon is igyekszik összekötni egymással a vonatozás rajongóit. A hangulatos fotók kedvet csinálnak a vasúti utazáshoz, és közösségbe szervezik azokat, akik szeretik a sínek világát.
Az oldal indításához a vasúttársaság megalakulásának 150. évfordulója adta az apropót, így a szerkesztők megkülönböztetett figyelemmel kísérik a születésnap alkalmából felmatricázott Taurus mozdony útját, hosszú távon pedig szeretnék népszerűsíteni a vonatozást, a vasutat a virtuális közösségi térben.
Az induláshoz kapcsolódóan a MÁV-csoport egy játékkal is jelentkezik: 2018. augusztus 1. és 31. között várják a felhasználók fotóit az ünnepi díszbe öltöztetett mozdonyról #máv150 hashtaggel; a legtöbb like-ot begyűjtő kép készítője értékes – a vasút világához köthető – ajándékokkal lesz gazdagabb. A díjátadóra a jubileumi év kiemelt eseményén, a Nemzetközi Vasúti Járműparádén kerül sor szeptember 7-én.
Az Instagramra világszerte több mint 1 milliárdan regisztráltak már, és hazánkban is több mint 1,5 millióan – közülük 700 ezren naponta – használják, a létszám pedig dinamikusan növekszik. A felhasználók többsége a 34 év alattiak köréből kerül ki. Az utazás – nemcsak globális, de hazai viszonylatban is – régóta az egyik legnépszerűbb téma az oldalon. Egy 2018-as felmérés tanúsága szerint már nemcsak a feltöltött, de a megtekintett tartalmak között is népszerűbb a városok, tájak, természet témakör, mint a barátok és család kategória, ami azt jelenti, hogy szívesebben fotózzuk a környezetünket, mint magunkat, és szívesebben is nézegetjük az ilyen tematikájú képeket.
Kövesse ön is a MÁV-csoport Instagram-oldalát (keresse a @mavcsoport.hu felhasználót), és készítsen fényképet a vasúttársaság 150. születésnapját ünneplő mozdonyról!
Kapcsolódó cikkek
- Már kétszázezernél is többen használják a Vonatinfó applikációt
- Új trend aranyozza be az Instagramot
- A 80-as, 90-es évek slágerei között érkeznek a MÁVINFORM hírei
- Modern technológiák a MÁV-nál
- Szombatig lehet jelentkezni a MÁV-csoport és a Dunaújvárosi Egyetem duális képzésére
- Nem csak mérnököknek kínál állásokat a Műegyetemi Állásbörzén a MÁV-csoport
- Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon
- Instagram-workshopot rendeztek középiskolásoknak
- Hív a Sziget, jár a MÁV!
- Szabad-e felhasználni Instagram képet, videót a honlapomon, blogomon vagy cikkemben?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.