A Jófogás 29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján
Az AIM csoport idén először adta ki az apróhirdetési oldalak TOP 100-as globális ranglistáját. A Jófogás a régió egyik legerősebb szereplőjeként a lista felső harmadában végzett. A lista összeállításakor a havi látogatottsági adatokat és ez egyedi látogatók számát hasonlították össze az internethasználók számával az adott országban.
A ranglista élén az amerikai Craigslist, az orosz Avito és a kínai 58.com végzett, míg a magyar apróhirdetési oldalak közül csak a Jófogás került fel. Az elemzés megemlíti, hogy itthon nincs is igazi kihívója, illetve csak vertikális kategóriákban vannak olyan szereplők, akik konkurenciát jelenthetnek számára.
„A Jófogás nem csak Magyarország első számú apróhirdetési portálja, hanem a régió egyik legerősebb szereplője is, amire nagyon büszkék vagyunk. A hasonló számú internetezővel rendelkező országok közül csak az osztrák és svéd piac vezető oldalai előzték meg hazánkat, de ezen oldalak sokkal régebb óta is működnek, mint a mi termékünk” - mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
A Jófogás jobban teljesített a svájci, cseh, szlovák, finn és a fehérorosz piacvezető oldalaknál, illetve számos német és francia apróhirdetési oldalt is megelőzött.
Az AIM Group listája csak az általános, elsősorban desktopra szabott apróhirdetési felületeket vizsgálta, tehát a vertikális oldalakat (autó, ingatlan, állás) és a kizárólag aukciós oldalakat nem. A ranglista összeállításánál megvizsgálták, hogy az adott országban mennyi internetfelhasználó van és ezt viszonyították az oldal látogatottsági adataihoz. Az AIM 7,8 millió magyar internetezővel számolt, ehhez arányította a Jófogás látogatottsági adatait (19,08 milliós havi látogatottság és 3,89 millió egyedi látogató). Az így megkapott 2,45-ös felhasználói ráta röpítette a Jófogást a lista felső harmadába.
„Céljaink a jövőre nézve sem változtak. Olyan oldalt fejlesztünk, mely gyorsabbá teszi a látogatók közötti adás-vételek, szolgáltatások és nyitott lehetőségek betöltésének folyamatát, akár ruházati cikk, babakocsi, ingatlan, gépjármű, vagy egy remek álláslehetőségről is van szó. Nemrég indítottuk az új építésű lakóingatlanokra specializált vertikálunkat és még az év vége előtt bevezetjük az online boltok, webáruházak számára elérhető szolgáltatásunkat” - mondta Palocsay Géza, a Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Paul Fox lett a Getronics globális értékesítési vezetője és az igazgatótanács új tagja
- Rekordbevétel az LG-nél
- Egy friss kutatás sokat elárul a magyar internetezők nyaralási szokásokról
- Területi értékesítési igazgatót igazolt a Kaspersky Lab
- Online is beindult a strandszezon
- Idén ismét Business Superbrands díjat nyert az ABB Kft.
- Az Emirates lebilincselő 3D-s, 360 fokos betekintést ad a repülőgépeinek belsejébe
- Növelni kívánja prémium szintű szolgáltatásait a Business Lease Hungary Kft.
- Új kinevezések az SAP-nál
- Szabó Melinda a Magyar Telekom új lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.