A Cellum a délkelet-ázsiai térség tíz leggyorsabban növekvő fizetési techvállalata között van

forrás: Prím Online, 2018. november 15. 19:33

A vállalati vezetőket és egyéb technológiai döntéshozókat összekötő magazin, az APAC Business Headlines a legújabb kiadásában beválasztotta Magyarország piacvezető mobiltárca-szolgáltatóját, a Cellumot a 10 leggyorsabban növekvő fizetésimegoldás-szolgáltató közé, akire érdemes figyelni. A Cellum 2014 óta van jelen a délkelet-ázsiai térségben.

A magazin friss kiadása sorra veszi a fizetési szektor meghatározó szereplőit, és megvizsgálja azt is, hogyan váltak érett vállalatokká különleges szaktudásuk, megfontolt stratégiájuk és innovatív termékeik segítségével. A Cellum abban a megtiszteltetésben részesült, hogy elismerték ilyen kulcsszereplőként. A magyar cég már egy ideje a magazin látókörében volt, idén pedig bizonyította, hogy a térség legkülönbözőbb méretű és profilú vállalatai számára megbízható partnerként képes rendkívül innovatív szolgáltatásokat nyújtani.

 

„A Cellumnak nagyratörő tervei vannak a délkelet-ázsiai térségben, és nagy örömünkre szolgál, hogy a több évnyi erőfeszítéseinket elismerték. Az APAC Business Headlines remek felületet biztosított számunkra, hogy megosszuk a történetünket és bemutassuk, miben vagyunk jobbak, egyedibbek a versenytársainknál.” – mondta Kóka János, a Cellum Csoport vezérigazgatója.

 

„A Cellum története inspiráló és mintául szolgálhat más válllalatok számára is.” – mondta Mark Tong, az APAC Business Headlines főszerkesztője. „A szerkesztőségünk nemcsak a szolgáltatásaik alapján választotta ki a listában szereplő cégeket, hanem figyelembe vettük a képességüket is, hogy újfajta felhasználói élményt nyújtsanak ügyfeleik számára.” – tette hozzá Rin Kachui, az APAC Business Headlines vezető szerkesztője.

 

Az APAC Business Headlines aktuális száma elérhető online a következő linken: https://www.apacbusinessheadlines.com/digitalmag/apac_payments.html

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09