Magyar startup siker Európa legnagyobb innovációs platformján

forrás: Prím Online, 2019. március 26. 14:20

Az online toborzási-kiválasztási rendszert fejlesztő Indivizo lett az egyike annak a 32 kiválasztott startupnak, akiket a világ legnagyobb cégei karolnak fel (mint a Porsche, a Daimler vagy a BP) a STARTUP AUTOBAHN program keretei között, hogy így adjanak lendületet a legújabb innovációk elterjedésének.

Az Indivizo-t több mint 500 startup közül választotta ki az amerikai központú DXC Technology, ami a világ piacvezető, független, teljeskörű IT-megoldásokat nyújtó vállalata. Az együttműködés célja, hogy a DXC technológiai hátterével és tapasztalatával támogassa az innovatív HR-szoftver fejlesztését és ügyfelein keresztül a startup növekedésében is jelentős szerepet játsszon. 

 

 

“A tény, hogy bekerültünk a STARTUP AUTOBAHN programba hatalmas elismerés és hatalmas lehetőség is számunkra. Az, hogy globális technológiai nagyvállalatok látják a bennünk rejlő lehetőséget, mi több, segítenek is abban, hogy megvalósítsuk terveinket, a lehető legfontosabb visszajelzés, amit egy startup kaphat.” - mondta el Illés Kata, az Indivizo társalapítója és ügyvezető igazgatója. A közös munka március 25-én, egy nagyszabású kick-off rendezvény keretei között kezdődött meg, melynek helyszíne a vadonatúj ARENA2036 kutatóközpont volt Stuttgartban.

 

A STARTUP AUTOBAHN programot 2016-ban hívta életre a stuttgarti központú Daimler globális autóipari vállalat, a Plug and Play Tech Center, ami a Szilícium-völgy legnagyobb innovációs platformja, az ARENA2036 kutatóközpont és a Stuttgarti Egyetem. A kezdeményezéshez olyan nagyvállalatok csatlakoztak, mint az Anchor Partners Hewlett Packard Enterprise, a DXC Technology, a BASF, a Porsche, a Rolls-Royce Power Systems, a T-Systems, a The Linde Group, a BP, a Hyundai, és sokan mások. A program célja, hogy egy olyan globális platformot teremtsen, ami a nagyvállalatok aktív közreműködésével és mentorálásával lehetőséget nyújt a leginnovatívabb startup cégek számára, hogy ugrásszerű fejlődésen menjenek keresztül. Az elmúlt 2,5 évben összesen 132 startup vett részt a programban, akiknek sikere bizonyítja a kezdeményezés eredményességét. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05