Prepaid TV szolgáltatást vezet be a UPC

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 17. 11:30

MyTime néven új, előre fizetéses TV szolgáltatást vezet be a UPC. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy mostantól a csomagok között rugalmasan, akár egyik hónapról a másikra váltsanak. A szeptembertől elérhető MyTime szolgáltatás az aktuális igényekhez igazodó, rugalmas televíziózási élményt nyújt. 

Sokan szeretnék még ősszel is átélni a nyári lazulást, folytatni a kikapcsolódást, de már inkább otthon, bekuckózva, új, prémium műsorokkal és sorozatmaratonokkal. Ebben nyújt segítséget a UPC Direct új szolgáltatása, a MyTime, amely a rugalmas csomagválasztás koncepciójára alapozva teszi színesebbé az őszt és tervezhetőbbé a tévés tartalomfogyasztást. A MyTime segítségével a tévénézők előre eldönthetik, akár hónapról hónapra, hogy mely televíziós csomag műsorkínálatát szeretnék igénybe venni: a Medium TV-től a szélesebb programkínálatú Plus HD TV-ig a prémium csomagokon át. 

 

A MyTime működése alapvetően hasonlít a telefonos feltöltőkártyákéhoz, amelyek lehetővé teszik, hogy egy adott, előre befizetett összegért cserébe, adott időszakra hozzájussunk a szolgáltatáshoz.

 

Előre fizetéses szolgáltatás lévén a MyTime az időszakos igényekre koncentrál, és költséghatékonyan menedzselhető: arra a hónapra történik a feltöltés, amikor a tévénézőknek ténylegesen szükségük van a tévészolgáltatásra, és olyan csomagra, amilyet épp szeretnének.
 

Szezonról szezonra változtathatjuk az előfizetésünket

 

A UPC Direct Magyarországon az első szolgáltató, amely egyszerre kínál hagyományos előfizetéses és havi szintű feltöltős televízió szolgáltatást is. A MyTime bevezetésével a UPC Direct egy olyan szerződéses szolgáltatást ad az ügyfelek kezébe, amellyel rugalmasan dönthetnek a tévé-előfizetésükről: a MyTime-ot választó ügyfelek szabadon váltogathatnak a csomagok között, időszakosan feltölthetik vagy akár átmenetileg szüneteltethetik a televízió szolgáltatásukat az aktuális igényeiknek megfelelően. 

 

A MyTime szolgáltatással a UPC Direct ügyfelei eldönthetik, hogy az adott hónapban a minimális feltöltési szintet jelentő Medium TV csomagot választják, vagy egy nagyobb csomag mellett döntenek. Sőt, arra is lehetőségük van, hogy prémium csomagokat – HBO Pak, HBO MaxPak, FilmBox Pak, Active Pak – adjanak az előfizetésükhöz és más típusú programokba, műsorokba is betekintést nyerjenek a feltöltési időszak alatt.

 

További rugalmasságot ad, hogy a feltöltés – amely egy hónapos időegységekre tagolódik - történhet a hónap bármely napján, nem szükséges a hónap elejére vagy végére ütemezni azt. Emellett az előfizetők eldönthetik, hogy havonta töltik fel a MyTime szolgáltatást, vagy több hónapra előre, akár maximum 12 hónapos időszakra egyszerre.
 


A MyTime feltöltést többféle módon intézhetik az ügyfelek a szolgáltatáshoz tartozó smart kártyájukon: online feltöltéssel, vagy személyesen a UPC Direct partnereinél, ahol a feltöltéshez külön PIN-kódot is vásárolhatnak, felkészülve egy későbbi tévézési időszakra is.

 

Mivel a MyTime szolgáltatás független a felhasználótól, akár azt is megteheti bárki, hogy szeretteit, hozzátartozóit meglepi egy feltöltéssel, amennyiben ismeri a MyTime szolgáltatáshoz kapcsolódó smart kártyájuk számát.

 

A MyTime szolgáltatás új koncepcióját a McCann kreatív ügynökség vizualizálta, online és offline is bemutatva egy olyan tévészolgáltatás korlátlanságát, amit elérhetünk amikor és ahogyan csak akarunk. 

Kulcsszavak: UPC szolgáltatás TV prepaid

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05