Karas Monikát a BEREC alelnökévé választották 2020-ra
A magyar hírközlésszakmai munka eredményeként Karas Monikát, az NMHH elnökét az Európai Elektronikus Hírközlési Szabályozók Testülete (BEREC) egyik alelnökévé választották ma a szervezet Krétán zajló plenáris ülésén.
A BEREC mai tisztújító ülésén Görögországban a tagországok szavaztak az új vezető tisztségviselőkről. A testület 2021-es elnökévé Michel Van Bellinghent választották meg, a belga hírközlési hatóság elnökét, aki jövőre a szervezet egyik alelnöke is lesz. Alelnöki pozíciót tölthet be 2020-ban Karas Monika, az NMHH elnöke, Tonko Obuljen, a horvát hírközlési hatóság vezetője, valamint a leköszönő jelenlegi BEREC-elnök, az ír Jeremy Godfrey is. A testületet jövőre a svéd Dan Sjöblom irányítja majd. A megbízatások ideje egy évre szól, a mindenkori elnök a hivatalba lépése előtti és a rákövetkező évben alelnökként is segíti a munkát.
A BEREC idén először nem az év utolsó, decemberi plenáris ülésén, hanem az őszi találkozóján döntött a jelöltekről, ezzel is elősegítve a munkaterv fejlesztési folyamatát, és több időt hagyva a felkészülésre, az érintettek bevonására és a tervezésre.
Mi a BEREC?
A BEREC (Body of European Regulators for Electronic Communications, azaz Európai Elektronikus Hírközlési Szabályozók Testülete) egy szabályozói testület, amely a 28 európai nemzeti szabályozó hatóság vezetőiből áll. A BEREC tanácsokkal segíti az Európai Bizottságot és a BEREC tagságát képező nemzeti szabályozó hatóságokat, valamint segítséget nyújt az Európai Parlamentnek és a Tanácsnak az elektronikus hírközlés uniós szabályozási keretrendszerének alkalmazásával kapcsolatos kérdésekben. A BEREC célja az, hogy az európai fogyasztók érdekében biztosítsa a tisztességes versenyt és a szabályozás egységességét az elektronikus hírközlés belső piacán.
Kapcsolódó cikkek
- NMHH Médiatanács: Ismét szólhat a Rádió 1 Dunaföldváron, Baján, Szekszárdon és Pakson
- NMHH Médiatanács: több mint 46 millió forint tizennégy közösségi médiaszolgáltatónak műszaki fejlesztésre
- Hírközlési labort adományozott az NMHH a Puskás Tivadar Távközlési Technikumnak
- A Bosszúállók: Végjáték tarolt a magyar mozikban 2019 második negyedévében
- Újra a hálózatsemlegesség védelmében hozott döntést az NMHH
- Tovább szólhat a Rádió 88 és a Trió Rádió
- Mecenatúrás film locarnói díja: a Médiatanács gratulál az alkotóknak
- Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?
- NMHH: országszerte 7,2 millióan rádióznak hetente
- Médiatanács: négy közösségi tévé, illetve rádió nyert el rezsiköltség-támogatást
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.