A FlixMobility új tech hubot nyitott Nürnbergben

forrás: Prím Online, 2019. október 7. 08:58

Európa legnagyobb távolsági buszszolgáltatója a nürnbergi ZOLLHOF tech inkubátornál nyitott új bázist szeptember végén. A vállalat útja így az alapítók gyökereihez vezet vissza, hiszen mindhárman a nürnbergi régióból származnak. A következő években innen fejlesztik majd a FlixCar telekocsi szolgáltatást és optimalizálják az e-commerce csatornákat.

2020 végére már közel 50 munkavállaló dolgozik majd a FlixTech új nürnbergi hubjában. A FlixMobility fejlesztői részlege jelenleg megközelítőleg 250 IT szakembert foglalkoztat Berlinben, Münchenben és az ukrajnai Harkovban. A csapat új normákat alakít ki a digitális termékfejlesztésben és elkötelezett az iránt, hogy a FlixBus, FlixTrain és FlixBus Charter utasainak magas színvonalú utazási élményt biztosítson, elsősorban adatvezérelt megoldások és magas fokú automatizáció révén. Az IT team agilis szervezeti struktúrája elősegíti, hogy innovatív szellemben a legkorszerűbb szolgáltatás jöjjön létre.

 

Digitális mobilitás: fókuszban az e-commerce és az új FlixCar szolgáltatás

A FlixMobility a kezdetektől a felhasználó központú és innovatív megoldásokra fókuszál, hogy az utazást a lehető legegyszerűbbé tegye. A vállalat már korábban is fejlesztett házon belül technológiai megoldásokat a Google Asszisztens, Amazon Alexa és olyan fizetési lehetőségek, mint a Google Pay integrációjához, emellett folyamatosan optimalizálja mobil alkalmazását és weboldalait. „Fejlődésünk az elmúlt években megmutatta, hogy csapatunk és digitális termékeink továbbra is hatalmas növekedési potenciállal rendelkeznek. A most kialakuló nürnbergi team leginkább az új FlixCar szolgáltatás digitális infrastruktúrájának fejlesztésével és az e-commerce terület további optimalizálásával foglalkozik majd.” – mondta el Daniel Krauss, a FlixMobility társalapítója és CIO-ja.

 

Nürnberg – ideális high-tech lokáció Németországban

Nürnberg München és Bonn mellett a legtöbb IKT szektorban foglalkoztatott munkavállalóval rendelkező városok egyike német viszonylatban. A tavalyi évhez képest a Nürnbergben infokommunikációs területen munkát vállalók száma 4,3 százalékkal nőtt. 

 

„Már kiépült német high-tech lokációként Nürnberg ideális körülményeket biztosít ahhoz, hogy a FlixTech tehetségeinek számát növeljük. Én egy Fürth közelében lévő kisvárosból származom, így jól tudom, milyen fontos Nürnberg régiója az IT iparág számára.” – tette hozzá Krauss.

 

Nürnberg gazdaságért felelős tisztviselője, Dr. Michael Fraas: „Üdv itthon, FlixBus! Az egyik legsikeresebb német startup vállalat alapítói a mi régiónkból származnak, és most a cég is megjelenik Nürnbergben. Ez egy visszajelzés a pezsgő startup és digitális közösségnek otthont adó üzleti lokációnknak. A FlixBus jó példát mutat a közösségnek arra vonatkozóan, hogy egy startup a technológia, az adatok ügyes felhasználása és az ügyfélközpontúság révén gyorsan piacvezetővé válhat.”

 

ZOLLHOF - tech inkubátor – helyi tapasztalat és startup támogatás

A FlixMobility már évek óta együttműködik a ZOLLHOF tech inkubátorral. A ZOLLHOF a leggyorsabban növekvő inkubátor Németországban, pre-seed és seed fázisban lévő fiatal tech startupok bölcsője. Az itt kiemelt tech témák az IoT, mesterséges intelligencia, vállalati technológia, ipar 4.0 és digitális egészség. A ZOLLHOF számos olyan, már kialakult vállalattal együttműködik, akik vezető szerepet töltenek be a digitális változásban. A FlixMobility most egy újabb befolyásos piaci szereplőként csatlakozik és erősíti tovább Nürnberget, mint IT lokációt. 

Kulcsszavak: FlixBus FlixMobility

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09