Online kiskereskedők harca a túlélésért

Vén Márton Vén Márton, 2001. szeptember 3. 14:44
Nincsenek nyugodt éjszakáik az amerikai online kiskereskedelmi áruházaknak. A befektetők közönyét csak folyamatosan növekvő bevételekkel, csökkenő kiadásokkal, és a hőn áhított nyereséges működés elérésével fogják tudni megváltoztatni.
Egyre közeledik a karácsonyi szezon, de a dotkom kereskedőknek alig van pénzük marketingre. A tavalyihoz képest közel 70%-kal kevesebbet fognak költeni idén reklámra, így átalakulnak a kedvelt reklámmódszerek is. A nagy tömegű banner, televízió és rádiókampányok helyett részletesen átgondolt, a lehető legjobban célzott online reklámokban gondolkodnak.

A Shop.org legújabb tanulmánya szerint a kereskedőknek van még mit javítaniuk szolgáltatásaikon, ugyanis 100 látogatóból mindössze 2,2%-uk vásárol is online.

A cégek mindent megtesznek a túlélésért, a boltok mindegyikéből eltűntek az aránytalanul nagy kedvezményeket kínáló akciók, újratárgyalásra kerültek az internet portálokkal kötött horribilis összegű hosszútávú reklámmegállapodások, valamint sok helyen akár 60-70%-os létszámleépítéseket hajtottak végre.

A második negyedévben 1,8%-kal csökkent a vásárlások száma az előző negyedévhez képest. A gyengébb nyári hónapok után most mindenki az október közepén induló karácsonyi szezontól várja a gondok enyhülését.

Kulcsszavak: e-commerce amazon aol

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50