Gyermekmosolyokért gyűjtött kilométereket a Bridgestone
A Bridgestone kilométergyűjtő akciójának felhívására a vállalat magyarországi dolgozói 49.000 kilométernyi távot futottak, kerékpároztak vagy úsztak azért, hogy a tatabányai Szent Borbála Kórház gyermekosztályán rendszeresen vizitelő bohócdoktorokat támogathassák. Végül több mint 1 millió forint gyűlt össze, amit a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítványa szerdán vehetett át.
Nevetéstől volt hangos január 22-én a tatabányai Szent Borbála Kórház gyermekosztálya, amikor Dr. Bim-Bam és Dr. Spuri szórakoztatta a kicsiket. A Bridgestone képviselői közvetlenül a vidám bohócdoktori vizit előtt adták át az 1.100.000 Ft értékű támogatást Magyar Zsuzsának, a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány vezető adományszervezőjének, hogy segíthessék az alapítvány munkáját és ezzel közel 400 beteg gyermek szerezzenek örömet. A Bridgestone a tavalyi év során egészségmegőrző programja keretében világszerte arra ösztönözte munkatársait, hogy sétával, futással, biciklizéssel, úszással vagy bármilyen más sporttevékenységgel gyűjtsenek kilométereket, és a megtett távot töltsék fel egy saját, belső vállalati rendszerbe. Az így globálisan összegyűjtött 2,5 millió kilométer után a cég karitatív szervezeteket segít az adományaival. Magyarországon a Bridgestone választása a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítványra esett, akik 1996 óta a nevetéssel igyekeznek javítani a beteg gyermekek állapotán.
Az eseményen részt vett Kocsis Viktor, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. munkatársa, aktív triatlonversenyző, aki a 3 legtöbb kilométert gyűjtő magyar Bridgestone dolgozó között volt. „Számomra a mozgás egyszerre jelenti a testi, lelki és a szellemi feltöltődést. Ezúttal viszont az igazi motivációt az adta, hogy a megtett táv egy jótékony célt szolgál, nevezetesen a mosoly terápiát.”
A Bridgestone-nak szívügye a mozgás: minden évben több helyi sporteseményt is támogat. „A kilométergyűjtéssel az adományozás mellett azt is szerettük volna elérni, hogy egészséges életmódra, sportolásra ösztönözzük a munkatársainkat” – mondta Károlyi Katalin, a Bridgestone Magyarország Kft. marketingvezetője, aki aktív futóként maga is hozzájárult a kitűzött táv eléréséhez.
A társadalmi szerepvállalás, azon belül is a környéken élő közösségek támogatása továbbra is kiemelt fontosságú a Bridgestone gyár számára. Csak a múlt hónapban a helyi Arany János Óvodát 1,5 millió, a Tatabányai Mentőszolgálatot pedig 4,6 millió forint értékű eszközadománnyal támogatta az abroncsgyár.
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone támogatja az akadálymentes buszközlekedés kialakítását a Tokiói Olimpiai Faluban
- 140 rászoruló gyerek iskolakezdési támogatása
- Sikerrel zárult az 8. Iskolakezdés együtt! segélyakció
- A Bridgestone készen áll arra, hogy otthonában üdvözölje a világot
- Földrengés ellen védi az olimpia helyszíneit a Bridgestone
- Okosgyárrá alakul a Bridgestone Tatabánya
- Sikerrel zárult a Charity Fest
- Hírközlési labort adományozott az NMHH a győri egyetemnek
- Van programod hétvégére: Charity Fest!
- A Bridgestone csatlakozik a Nemzetközi Űrkutatási Programhoz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.