Az Ingenico megkezdte a hűségprogramok Apple Pay támogatásának integrálását
Az egyszerű és biztonságos fizetések piacvezető szolgáltatója, az Ingenico Group bejelentette, hogy az Egyesült Államokban és Kanadában megkezdte a hűség- és kuponprogramok Apple Pay támogatásának integrációját a fizetési terminálokba. Az integráció révén az Ingenico termékeket használó bármilyen méretű kereskedő kihasználhatja a hűség-, jutalom- és ajándékkártya és egyéb hozzáadott értéket képviselő szolgáltatás gyors és kényelmes elérését az Apple Wallet-ben az iPhone készülékeken.
Az Apple Pay alkalmazás népszerűsége folyamatosan növekszik világszerte, valamint már szinte minden jelenleg forgalomban lévő Ingenico POS terminál képes az érintésmentes fizetések elfogadására. Az új megoldásnak köszönhetően a vásárlók ezentúl kényelmesen, Face ID-vel vagy Touch ID-val pillanatok alatt hozzáférhetnek hűségkártyáikhoz, és használhatják azokat az Ingenico terminálokon.
Mark Bunney, az Ingenico Group észak-amerikai piacra lépésért felelős igazgatója elmondta: „Az Apple Pay és a hűségprogramok integrálása lehetővé teszi számunkra, hogy modernizáljuk és digitalizáljuk a hagyományos kuponfüzeteket, hűség- és ajándékkártyákat, ezzel javítva a vásárlói élményt az iPhone felhasználók milliói számára. A fejlesztés azt is lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy még kifinomultabbak legyenek a lojalitás megteremtésében” – mondta el az igazgató.
A megoldást felhasználó kereskedők testre is szabhatják az Apple Wallet-ben megjelenő hűségprogramjukat, az ügyfelek pedig bankkártyáikkal egy helyen tárolhatják azokat Touch ID-vel vagy Face ID-vel biztosítva. Sőt, a hűség- vagy ajándékkártya automatikusan aktiválható a fizetéssel egy időben. Az új megoldás lehetőséget kínál arra is, hogy az ügyfelek valós idejű értesítéseket, valamint jelzéseket kapjanak telefonjukra, egy új, személyesebb vásárlási élmény részeként.
Az Apple Pay hűségprogramok támogatása először az Egyesült Államokban és Kanadában lesz elérhető a Telium TETRA operációs rendszert futtató Ingenico terminálokon.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az iPhone 11 és 11 Pro
- Ma mutatta be az Apple az új iPhone-okat, op.-rendszereket és az Apple Warch 4-et
- iPhone SE előrendelés a Telekomnál
- Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban!
- A CIB Bank ügyfelei is élvezhetik az Apple Pay szolgáltatást
- A Bolt alkalmazásban Apple Pay-jel is rendezhetjük a számlát
- Apple Pay-jel fizethetnek mától a Revolut ügyfelei
- Egyszerű és biztonságos fizetési mód a FlixBus magyar utasainak
- Ingenico terminálokon fut majd az Alipay Magyarországon
- Pécsett is bevezetik az érintőkártyás és NFC mobil fizetést a parkolóövezetekben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.