Elkészült az ország legfrissebb randitérképe

forrás: Prím Online, 2020. február 14. 09:24

Az elmúlt évben a teljes magyar lakosság közel 4%-a használt különböző internetes tárkereső szolgáltatásokat, akár weboldal, akár mobilalkalmazás formájában. Ez azt jelenti, hogy az egyedülállók harmada-negyede próbált meg társat találni az internet segítségével.

 

 

 

A Randivonal.hu által összeállított randitérképen jól látszik, hogy az online társkereső szolgáltatásokat a budapestiek használják leginkább, az országos átlag másfél-kétszerese a fővárosban az interneten társat keresők aránya a lakosságszámhoz viszonyítva. A fővárosiak egyben a legaktívabbak is, egy budapesti társkereső átlagosan 151 levelet küldött, ami több mint másfélszerese az országos átlagnak (96). A fővárost Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom megye követi az országos átlag feletti társkereső aránnyal, de itt már az aktivitás alacsonyabb, azaz többen regisztrálnak társkereső oldalakra, de kevésbé kezdeményeznek kapcsolatfelvételt, mint a fővárosi vagy akár a pest megyei szinglik. A tendencia mindenesetre megfigyelhető: minél nagyobb lélekszámú egy település, annál nagyobb az egyedülálló magányosok aránya.

 

De vajon a magány és a társtalanság ugyanaz? Kánya Kata, társkereső iroda tulajdonos kifejezetten elutasítja, hogy a két fogalom közé egyenlőségjelet tegyünk: „Mindannyian tudjuk, párkapcsolatban is lehet valaki magányos, de jól érezheti magát a bőrében akkor is, ha nincs társa. Sajnos, ebben a fogyasztói társadalomban, melyben élünk, komolyan meg kell dolgozni a jó emberi kapcsolatokért. Akár egy igazi társra, akár szerető baráti közösségre vágyik az ember, azt a mai világban ritkán hozza magától az élet. Mindenki, aki tudja, hogyan szeretne élni, vegye a kezébe a sorsát, induljon el és valósítsa meg az álmait! Más nem fogja megtenni helyette”.

 

 

A fotón Kánya Kata és Weiler Péter, a Randivonal.hu-t üzemeltető Dating Central Europe Zrt. vezérigazgatója

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést

Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust*  szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről**  és szén-dioxid méréséről***  szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.

2024. április 25. 14:53

Megjelentek az első HMD okostelefonok

A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.

2024. április 25. 13:15

A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.

2024. április 25. 11:38

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.

2024. április 25. 09:56

Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?

Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.

2024. április 24. 21:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50