A koronavírus megfékezésében segíthet a Linistry
A Linistry a vásárlással vagy ügyintézéssel járó nagyobb tömeg elkerülésével, a fizikai közelség visszaszorításával szeretne hozzájárulni a koronavírus terjedésének megfékezéséhez. Az innovatív magyar startup felajánlást tesz, amelynek keretén belül minimum tíz kiválasztott helyen térítésmentesen vezeti be virtuális sorbanállás-szolgáltatását. A rendszernek köszönhetően a forgalom megtartása mellett csökken a tömeg, így akadályozható a vírus terjedése.
A koronavírus megelőzése kapcsán a szakértők az alapvető higiéniás szabályok betartását, a gyakori kézmosás fontosságát hangsúlyozzák, de hozzáteszik: a nagyobb tömeg nagyobb kockázatot jelent. Ettől függetlenül a mindennapok során elkerülhetetlen, hogy emberek közelébe menjünk, például bevásárlás vagy ügyintézés alkalmával. A Linistry a vásárló- és ügyfélterekben a fizikai közelséggel együtt járó, és így a vírus terjedését segítő sorban állás csökkentése érdekében felajánlja, hogy legalább tíz jelentkező számára térítésmentesen telepíti és legalább két hónapon át üzemelteti szolgáltatását. A lehetőség iránt érdeklődő cégek jelentkezhetnek a magyar startupnál, amely kapacitás függvényében vállalja a szolgáltatás bevezetését.
A rendszer működése a virtuális sorban álláson alapul, így elkerülhető a tömeg vásárlás vagy ügyintézés során. A különböző szolgáltatóknál a felhasználók mobiltelefonjuk segítségével, alkalmazás letöltése nélkül, távolról húznak egy virtuális sorszámot. Ekkor tájékoztatja őket a rendszer a várható sorra kerülésről, majd később akkor is érkezik értesítés, amikor a helyszínre kell menni. A távoli sorban állást nem használók számára a helyszínen is van lehetőség arra, hogy a digitális sorszámot „húzzanak” és távozzanak, amíg nem kerülnek sorra. Így biztosítható, hogy az üzlethelyiségben a legminimálisabb létszámú csoport tartózkodjon, csak és kizárólag azok, akik éppen soron következnek.
A Linistry olyan intézmények, magánvállalatok vagy vállalkozások jelentkezését várja, amelyeknél a sorban állás jellemzően együtt jár a mindennapokban az ügyfelek, vásárlók kiszolgálásával, ilyenek például a különböző szervizek, ügyfélszolgálatok, de akár a nagyobb forgalmú gyógyszertárak is. A jelentkezést a cég weboldalán egy pár perc alatt kitölthető űrlap formájában adhatják be az érdeklődők. A startup szakemberei a jelentkezések elbírálását követően legkésőbb március 30-ig értesítik a szolgálatást igénylőket. A kiválasztott minimum tíz cégnél a Linistry díjmentes telepítése a lehető leghamarabb megkezdődik, majd a startup további legalább két hónapig üzemelteti a rendszert (amely a pandémiás helyzettől függően kiterjeszthető).
„Hazánk komoly egészségügyi kockázatnak van kitéve, így minden eddiginél nagyobb összefogásra van szükség ennek csökkentése érdekében. Fejlett és sikeres virtuális sorbanálló-rendszer kifejlesztőjeként a saját fejlesztésünkkel szeretnénk a koronavírus-járvány magyarországi terjedését lassítani. A sorban állást a jelenlegi helyzetben az emberek érthető módon szeretnék elkerülni, mi ebben tudunk segíteni” – mondta el Kövesdán Gyula, a Linistry Zrt. vezérigazgatója.
Jelentkezés: https://landing.linistry.com/hu/?setlang=1
Kapcsolódó cikkek
- Általános távmunkát vezet be a Magyar Telekom
- Távmunka és virtuális rendezvények: a vállalkozásokat életben tartó megoldás
- A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Ingyenes céginformációs hozzáférés a járvány idejére
- Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól
- Lakossági tájékoztató kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- A Telekom segíti ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben
- Távmunka és kríziskommunikációs innováció
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek
Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.