Védőfelszerelések helyett néhány kattintás

forrás: Prím Online, 2020. május 4. 17:04

A személyes ügyintézéssel járó érintkezések száma csökkent, az online ügyintézés és értékesítés növekedést mutat a kijárási korlátozások bevezetése óta. Most számos új funkciót és egyszerűsítést vezet be online felületein a Telenor, hogy a személyes kontaktussal járó ügyintézést, amely jelenleg potenciális egészségügyi kockázatot jelent, tovább minimalizálhassák ügyfelei.

A kötelező védőfelszerelések viselete és a közösségi távolságtartás szabályai már március eleje óta érvényesek a Telenor üzleteiben mind az ott dolgozók, mind az ügyfelek részére. Elmondható, hogy a látogatók többsége elfogadta ezeket a körülményeket, az üzletek felkeresése összességében mégis egy létrejött kontaktusnak tekinthető, ennek csökkentése pedig közös társadalmi érdek. A személyes ügyintézéssel járó teendők legnagyobb része online felületeken is elvégezhető, békeidőben a gyakorlottabb netfelhasználók élnek is ezzel a lehetőséggel. A mostani fejlesztések célja, hogy ezeket a kényelmes és teljesen biztonságos lehetőségeket azok is magabiztosan tudják használni, akik eddig az ügyintézés hagyományos formáját részesítették előnyben. A fejlesztések kedveznek a kevésbé gyakorlott netezőknek is, hiszen mostantól könnyebben eligazodhatnak a szolgáltató felületein.

 

 

Egyszerűsített számlabefizetés: mostantól egymásnak is segíthetnek online a telenorosok

A Telenornál a számlabefizetések legnagyobb hányadát az online kártyás fizetés (mobilalkalmazáson vagy internetes ügyfélszolgálaton keresztül), a banki átutalás és a csoportos beszedés teszi ki, ugyanakkor még sokan a postai csekkes fizetést választják. A most bevezetett egyszerűsített számlabefizetés lényege, hogy a telenor.hu-n már regisztráció nélkül is elvégezhető ez a folyamat, így a Telenor ügyfelei a korábbinál egyszerűbben fizethetik be aktuális számlájukat. A funkcióval akár idősebb rokon vagy ügyintézésben segítségre szoruló, normál esetben a postai csekkes befizetéssel élő ismerős számlái is rendezhetőek, ezzel is tovább csökkentve az befizetéssel járó személyes érintkezések számát.

 

Trénerek és tréninganyagok a most érkezőknek

Az internetes ügyintézési felület és folyamatok egyszerűsítése mellett a Telenor a legkeresettebb online ügytípusokra fókuszálva többek közt olyan kisvideó-sorozatot készített, amiben lépésről-lépésre megismerhető az adott ügyintézési folyamat leghatékonyabb módja. A tréningvideók azokat segítik, akik a most kialakult helyzet miatt az internetes ügyintézést szeretnék választani.

 

  

A Telenor munkatársai és az oktatóanyagok révén a Telenor Trénerek, Telenor Tréning anyagok segítséget nyújtanak az online felületeken való eligazodásban és az ott elérhető funkciók megismerésében, hogy így mindenki otthon maradhasson biztonságban.

 

Ha az elintézésre váró ügytípus szerepel ezen a listán, nem szükséges védőfelszerelésbe bújni

  •     Egyenlegkövetés, számlabefizetés és egyenlegfeltöltés mindössze a telefonszám és a számla/feltöltés pontos összegének megadásával
           –   online bankkártyás fizetéssel fizetni a saját vagy ismerősök, például az idős rokonok számláját
  •     Adatjegy, hangjegy és egyéb kiegészítő szolgáltatások megrendelése
  •     Tarifaváltás, a kártyás felhasználóknak egyéni ajánlatok lekérdezése, megrendelése
  •     Hűségidő hosszabbítása akár új készülék vásárlásával
  •     Hamarosan elérhető funkciók: kártyás tarifáról számlás előfizetésre váltás, illetve a weboldalon regisztráció nélkül is azonnali segítségkérés speciális ügytípusokban a Telenor online ügyintézőitől

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05