Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését

forrás: Prím Online, 2020. június 3. 12:13

Az elmúlt két évben NKFI pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét a Clementine, a hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége. A közel 180 millió forintos projekt eredményeként Cassandra rávilágít az ügyfélinterakciók rejtett, de hasznos információtartalmára, racionalizálja a call centerek napi működését, lehetővé teszi a működési és fenntartási költségek csökkentését, hozzájárul az ügyfélszolgálatok által nyújtott szolgáltatás minőségének javításához, támogatja az operátor kollégák szakmai fejlődését, és javítja az ügyfélélményt.

A technológiai fejlődés az elmúlt időszakban vitathatatlanul átalakítja a szolgáltató szektor ügyfélszolgálatainak működését is, hiszen egy algoritmusokkal felvértezett, fejlettebb mesterséges intelligencia képes ellátni a széleskörű szaktudást igénylő, ugyanakkor repetitív, magas monotonitás-tűrést igénylő munkaköröket is. Egy ilyen gépi asszisztens az interakciók valós idejű és mindenre kiterjedő feldolgozása révén alkalmassá válik nem csupán az operatív munka automatizált támogatására, hanem a vezetői döntésekhez szükséges adatok értelmezésére és értékelésére is. 

 

„Az elmúlt 15 évben számtalan innovatív megoldással léptünk piacra, tevékenységünk szakértői lettünk a telekommunikációs, biztosítási és banki ágazatokban, ismerjük a problémákat, kihívásokat. Így merült fel egy olyan gépi intelligencia fejlesztése, amely megoldást nyújt az ügyfélszolgálatok esetleges hiányosságaira. Az általunk fejlesztett, Cassandra névre keresztelt megoldás egy felhő alapú valósidőben működő gépi intelligencia, amely komplex adat- és szöveganalitikai, valamint természetes nyelvi feldolgozási (Natural Language Process = NLP) technológiákat használva teljes körű támogatást ad a call centerek működtetéséhez” – nyilatkozta Körmendi György, a Clementine ügyvezetője.

 

Ez a fáradhatatlan központi robotasszisztens széleskörű iparági specifikus szakismeretekkel rendelkezik, mindig mindenre emlékszik, így a legkülönfélébb problémákkal lehet fordulni hozzá. Szociálisan kellően érzékeny ahhoz, hogy felismerje az elégedetlenség legapróbb jelét is, ráérez az ügyfelek igényeire, könnyen megtalálja velük a közös hangot, és hasznos tanácsokkal segíti kollégái munkáját.

 

„Cassandra paradigmaváltást hozhat az ügyfélszolgálatok működésébe, hiszen automatizálja és robotizálja a folyamatokat, miközben hatékonyan tudja segíteni az adott vállalatnál dolgozók munkáját. A felhő infrastruktúrában működő platform könnyen integrálható a már működő rendszerekkel is, így gyorsan implementálható bármilyen folyamatba. Büszke vagyok arra, hogy szakértelmünkkel és a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásával nem csak egy új piacképes terméket hoztunk létre, hanem új kutató-fejlesztő kollégákkal is bővült a csapatunk” – tette hozzá Körmendi György. 

 

A 2020. március 31-én zárult, közel 180 millió Ft-os projekt 118 845 079 Ft NKFI vissza nem térítendő támogatásból valósult meg. 

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Innováció a légi szállítmányozásban

A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.

2024. április 24. 19:50

Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat

A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor. 

2024. április 24. 14:46

Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI

Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.

2024. április 24. 13:11

Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak

A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit. 

2024. április 24. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50