Már 11 bankfiókban használható az MKB Bank digitális ügyfélhívó rendszere
A márciusban rekordidő alatt bevezetett digitális ügyfélhívó rendszer sikerének köszönhetően további hét bankfiókkal bővül azon MKB fiókok listája, ahol elérhetővé válik a digitális időpontfoglalás és sorban állás. A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása és az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása.
Az MKB Bank Budapesten a Mamut I. bevásárlóközpontban és a Thököly úton, valamint Debrecenben, Kecskeméten, Székesfehérváron, Tatabányán és Miskolcon található bankfiókjaival bővíti a digitális ügyfélhívó rendszerben választható fiókok listáját.
Az új rendszer segítségével a korábbi 4 fiók – Budapesten a Duna Pláza, Árkád Örs vezér tér, Nyugati tér, valamint Szeged, Kölcsey utca – után immáron 11 bankfiókban csökkenthető minimálisra a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, továbbá a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is.
Az MKB Bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét. A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról https://www.mkb.hu/digitalis-sorbanallas oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.
Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: A közel két hónapos tesztidőszak tapasztalatai és ügyfélvisszajelzései alapján elmondható, hogy a digitális ügyfélhívó hatalmas népszerűségnek örvend mind ügyfeleink, mind munkatársaink körében. A koronavírus-járvány okozta átrendeződés az ügyféligények tekintetében továbbra is arra késztet bennünket, hogy gyorsan, az ügyfeleink valós igényeire nyújtsunk új és hasznos megoldásokat és a jövőben is ezzel a céllal vágunk bele hasonló fejlesztésekbe. A Linistry nevű startuppal közösen bevezetett megoldás jó példa arra, hogyan lehet egy startup innovációját egy bankba hatékonyan, magas ügyfélélmény mellett bevezetni.
Kapcsolódó cikkek
- Felgyorsult a banki digitalizáció
- Átalakuló vezetői szerepek: ilyen egy jó főnök most
- A magyar döntéshozók kétharmada robogna tovább a digitális transzformáció útján
- MKB Bank: COVID-19 hivatkozással is érkeznek adathalász levelek
- A COVID-19 vírus hatása a digitalizációra
- Digiméter: A digitalizáció mércéje KKV-k számára
- A koronavírus digitalizációs forradalmat hozott a magyarországi vállalatoknál
- Tématerületi Kiválósági Program online Workshopja az ELTE-n
- A biztosítók előtt álló három legnagyobb kihívás
- Katasztrófahelyzetben is segít a digitalizáció
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.