Elindult a Skanska legújabb budapesti projektje
A Skanska megkezdte a jövőképes H2Offices épületegyüttes fejlesztését, ami a vállalat tizedik projektje Magyarországon. A Fővárosi Vízművek egykori területén található, és annak örökségére épülő H2Offices zöld környezetet fog kínálni Budapest egyik legforgalmasabb pontján. A komplexum három épületből áll majd, összesen 65 000 négyzetméternyi bérelhető területtel. Az első épület nyolc emeletből és három föld alatti parkolószintből fog állni. A 13. kerületben, a Váci út és a Dózsa György út kereszteződésénél, a Váci úti irodafolyosó szívében fekvő projekt egy közlekedési csomópont közvetlen közelében található, így kiváló elhelyezkedést kínál. A városközpontból autóval 5 percen belül megközelíthető. A helyszín adottsága kiemelkedő láthatóságot biztosít a bérlők számára.
Az épületegyüttes koncepciójának középpontjában a természetközeliség és a környezettudatosság áll. A dán Arrow Architects által tervezett irodaépület különleges elegyét kínálja a jövőképes városi infrastruktúrának, az innovatív megoldásoknak és a parkosított közösségi tereknek, a koncepció összekapcsolódik a hely örökségével. A multifunkcionális, a víz elemet kiemelő nagy kert a nagyközönség előtt is nyitva áll majd, különböző kikapcsolódási lehetőségeket nyújtva, így egyszerre fog találkozási pontként és a közösségi élet színteréül is szolgálni.
“A H2Offices épületegyüttesével egy természet által inspirált, lenyűgöző munkakörnyezetet kívánunk létrehozni annak érdekében, hogy az emberek élvezzék a hely békés hangulatát annak ellenére, hogy az épület a Váci út egy forgalmas üzleti csomópontjában helyezkedik el. Mi a Skanskánál jövőképes munkahelyeket hozunk létre, amelyek hosszú távon jótékony hatással vannak az emberi egészségre és produktivitásra. A modern üzleti igényekhez tökéletesen illeszkedő új irodakomplexum mérföldkő a budapesti fenntartható irodafejlesztés és építészet piacán. A H2Offices megvalósulásával olyan épület jön létre Budapesten, amely egyszerre pezsdíti fel az üzleti életet és közösséget is teremt” - mondta Alexandra Tomášková, a Skanska magyarországi és csehországi üzleti tevékenységért felelős ügyvezető alelnöke.
Az épület egyediségét hangsúlyozza a játékos homlokzat, a földszinti szerkezetek átláthatósága finom és zökkenőmentes áramlást teremt beltér és kültér között, a kertet pedig dinamikus szabadtérré formálja. A tágas, dupla magasságú előcsarnokot a Skanska skandináv hagyományaival összhangban alakítják ki. A hangsúlyt az épületet használók egészségét és jóllétét támogató szabadidős terek kialakítására helyezik, mint amilyen például a tetőtéri futópálya, ahonnan kilátás nyílik a városra, valamint a zöld teraszkertek és a járható előtető.
A kerékpárral érkezők számára biciklitárolók, szekrények és zuhanyzók állnak majd rendelkezésre, míg az elektromos autót használókat elektromos töltőállomások várják. Az épületegyüttes otthont ad a bérlők és a környéken lakók kényelmét szolgáló kereskedelmi egységeknek és más szórakozási lehetőségeknek is. A H2Offices a környék adottságait figyelembe véve fog illeszkedni a város életébe, biztosítva a környéken élők szabad mozgását.
A vállalat célja, hogy az épületeket használók számára biztonságos munkakörnyezetet teremtsen, ezért a Skanska „Care for Life Office Concept” néven új ajánlatot dolgozott ki a munkahelyek és azokat használók jelenlegi igényeihez igazodva. A vállalat ajánlásokkal segíti a bérlőket a biztonság, a fenntarthatóság, a design és a társadalmi szempontok egyensúlyának megteremtésében a modern irodaterekben. Ezt a megközelítést a legfejlettebb technológiai megoldások is támogatják, ilyen például a Connected by Skanska, a vállalat saját integrált operációs rendszere. Egyetlen alkalmazáson keresztül olyan funkciók érhetők el, mint az érintés nélküli be- és kilépés, az intelligens parkolási rendszer, a virtuális recepció és a kártyamentes beléptetés, sőt még az irodai funkciók távvezérlése is, és ehhez csupán egy okostelefonra van szükség!
A projekt a WELL és LEED Platinum minősítések megszerzésére törekszik. Az építési munkák megkezdődtek, a befejezés 2022 harmadik negyedévében várható.
Kapcsolódó cikkek
- Steve Ballmer bemutatta az új MS Office-t
- Steve Ballmer bemutatta az új Microsoft Office-t
- Szakértők a várható trendekről: milyen lesz a jövő irodája?
- Izgalmas átalakulás - a home office hatása az irodapiacra
- Online díjátadón hirdették ki a 10 éves Az Év Irodája győzteseit
- A dolgozói közérzet javításának bajnoka lett a Futureal
- Mesterséges intelligencia és okos megoldások a Science Parkban
- TOP 5 karácsonyi „ajándék”...a cégednek
- A Tork trend jelentése szerint a változó irodai környezetben a higiénia is meghatározó
- A vállalkozások digitális versenyképességét növelő megoldásokat mutatott be a Microsoft
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.