Ericsson Programozó Bajnokság 2020
Pörgesd fel az őszi hónapokat! Várunk Téged és barátaidat a 10. Ericsson Programozó Bajnokságon, ahol egy játékos kihíváson keresztül tehetitek próbára magatokat.
Mi a feladat?
A verseny három online fordulóból áll.
Az első fordulóban kódotokkal - az általatok választott programnyelv (C, C++, Java vagy Python) segítségével szimulálnotok kell GAIA világában megjelenő vírus beavatkozás nélküli terjedését. Mindenki, aki sikeresen szimulációt hajt végre, továbbjut a második fordulóba.
A második fordulóban már a kódotoknak a vakcinák gyártásával kell megakadályoznia, hogy elterjedjen a vírus a világban. Számítani fog a gyorsaság, és a vakcinának a hatékony területi elosztása.
A legjobb 12 csapat jut tovább a döntőbe (9 diák + 3 szenior csapat), ahol a feladatotok közös erővel megfékezni a vírust.
A díjak:
- Fődíj: a 3 fős csapat minden tagja egy LEGO® MINDSTORMS® Robot Inventor-t kap
- 2. díj: a 3 fős csapat minden tagja egy 1 éves Pluralsight előfizetést kap
- 3. díj: a 3 fős csapat minden tagja egy JBL E65BTNCBLK fekete fejhallgatót kap
A verseny időzítése:
- Jelentkezési határidő: 2020. október 13. éjfél
- Online selejtező: október 16. – október 29.
- Online elődöntő: október 30. – november 1.
- Online döntő: november 26.
Jelentkezés: középiskolásokból, felsőoktatásban tanulókból vagy tapasztalt programozókból álló 3 fős csapatokban október 13. éjfélig.
Kapcsolódó cikkek
- Egy ponttal győzte le a női különdíjast az Ericsson első egyéni c# programozó versenyének nyertese
- Az UNICEF és az Ericsson közösen méri fel az iskolák internet-hozzáférését világszerte
- Az Ericsson megkötötte századik kereskedelmi 5G szerződését
- Az Ericsson felmérése szerint így néz majd ki a jövő logisztikája
- Online programozó tábort szervez a Vodafone
- Az Ericsson építi a Deutsche Telekom németországi 5G-hálózatát
- Új megoldás erősíti az Ericsson 5G platformját
- Az Ericsson megtette az utolsó lépést is a Standalone 5G bevezetése felé
- Ericsson Mobilitási Jelentés
- A digitális oktatásban segít az Ericsson új programja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Ünnepel a Samsung Galaxy Team európai sportolói csapata
Már csak 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44 európai Team Galaxy versenyzőt támogat – olyan sportolókat, akik a játékok során országukat képviselik –, hogy az olimpián is kihozhassák magukból a bennük rejlő lehetőségeket.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.