Idén 20 éves az Adverticum

Sikeres évet zárt a cég

forrás: Prím Online, 2021. február 8. 14:49

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője jubileiumi évfordulóhoz érkezett: 20 éves fennállást ünnepli a cég. Úgy tűnik azonban, a lendület mit sem változott az évek során, hiszen a pandémias helyzet ellenére is sikeres üzleti évet tudhatnak maguk mögött.

 

A tavalyi év nagy meghatározó fejlesztése, az EasyBID volt. Az új megoldás a Header Bidding típusú licitálást aknázza ki. Ez egy többlépcsős fejlesztés eredménye, melynek során a fejlesztő csapat a HOPPexszel és a programmatic lehetőségek bővülésével közvetlenül érintett tartalomszolgáltatókkal közösen alakította ki a szolgáltatás főbb paramétereit. A partnerek bekapcsolódhattak (és továbbra is bekapcsolódhatnak) a tesztelés folyamatába, és az ő észrevételeik alapján tökéletesedik az a rendszer, amely kiválasztja, hogy a lehetőségek közül melyik hirdetés hozza a legtöbb pénzt a felületét áruba bocsátó portál számára.

 

A pandémiás év külön kihívást jelentett az Internet Hungaryn is elismert Adverticum Ügyfélszolgálat számára. A hirdetéskiszolgáló piacon betöltött szerep és a hosszú évek alatt kiépült ügyfélkör minden időszakban sok megválaszolandó kérdést jelent az ügyfélszolgálat számára, de az elmúlt évben mindehhez hozzáadódott, hogy a megszokott oktatásokat is online felületen kellett megtartani. Az Adverticum továbbra is ambicionálja, hogy ügyfelei nem csak bármikor elérjék a szakembereiket, hanem a kielégítő választ is gyorsan megkapnák, akár egy meglévő funkció kapcsán van problémájuk, akár egy új fejlesztési irányhoz adnak ötletet.

 

Az újak mellett a cég sok munkát fektetett a már meglévő megoldások naprakészen tartására is, a meglehetősen komplex szoftverrendszer folyamatos frissítésére is, figyelembe véve a felhasználói igényeket. 2020-ban például a Mobil Extra célzás terén volt ilyen jelentősebb finomhangolás. Ehhez a megoldáshoz kötődik a mobilitás típusú targetálás, amellyel az Adverticum AdServer ügyfelek számára lehetőség nyílik arra, hogy az olvasó készülékére az eszköz típusának figyelembevételével lehessen hirdetést célozni, az alapján, hogy az egy hordozható (mobil vagy tablet) vagy egy asztali eszköz (laptop vagy asztali számítógép).

 

Megérkezett a fedélzetre Chat Boti is, „aki” a weboldalra látogatókat segíti a szolgáltatás megismerésében, a lehetőségek kiaknázásában, ezáltal időt spórol meg azoknak, akik különféle szolgáltatásokról, konstrukciókról szeretnének tájékozódni, de nincs idejük e-maileket írni, telefonálni, illetve azoknak is, akik még csak most találkoznak először az Adverticummal.

 

A technológiai fejlesztéseken túlmenően az ügyfelek számában is bővülni tudott a cég. Más weboldalak mellett a 2020-ban indult Telex.hu is az Adverticum AdServer mellett tette le a voksát.

 

A járványhelyzet arra sarkallta a csapatot, hogy különféle támogatásokkal ügyfeleik helyzetén is igyekezzen könnyíteni. A tavaszi első hullámban az a döntés született, hogy fél évig ingyenesen biztosítják ügyfeleik számára az innovatív adat alapú célzási megoldásukat. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni. 

 

Az év végi ajándékozás is eltért a megszokottól, azúttal az Adverticum a legnagyobb szeretettel és odaadással csomagolt ajándékozás örömét átadta a partnereinek: az évi közös munkát megköszönték az ügyfélkörnek, de nevükben az ajándékokra szánt összeggel az „Etesd a dokit” mozgalmat, azaz az Etesd Nonprofit Közhasznú Kft. munkáját és egyben példaértékű kezdeményezését támogatta.

 

„Remélem ügyfeleink számára is jóleső érzés volt, hogy az idei céges ajándék a járvány fősodrában értünk  dolgozó emberek asztalára kerülő egészséges táplálékká változott, hiszen ha meg kellene választani az elmúlt év emberét, mi bizonyosan a covidos orvosokra és ápolókra szavaznánk.” – jelentette ki Szabó Hédy, vezérigazgató. Hozzátette: „2021-re is optimistán tekintünk, már csak azért is, mert számunkra ez jubileumi év, 2001 szeptemberében alakult meg az Adverticum Zrt. A huszadik születésnapunkra talán a járványhelyzet is enyhül, mi pedig a húszas éveinket  is azzal az átlátható és független üzleti szemlélettel és  technológiai tudással kezdhetjük el, amivel a tinédzser korunktól búcsúzunk”.

 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.

2024. március 6. 13:05

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át. 

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat. 

2024. február 20. 11:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09