„Az Év Partnere – Globális Technológia” kategóriában kapott díjat a Fujitsu

forrás: Prím Online, 2021. június 2. 15:18

A Fujitsu SAP Pinnacle díjat* kapott az idén „Az Év Partnere – Globális Technológia” kategóriában az ügyfelek SAP megoldásainak támogatása terén nyújtott rendkívüli képességei elismeréseként. Az SAP évente ítéli oda a díjat azoknak a partnereknek, akik a leghatékonyabban segítik ügyfeleiket az SAP rendszerek jobb működtetése terén. A díj elismeri, milyen kitartó figyelmet fordított és mennyi befektetést hajtott végre a Fujitsu az SAP-t használó ügyfelek támogatására. 

A Fujitsu megbízható tanácsadóként ütőképes globális csapatot és nemzetközi támogatást biztosít azoknak az SAP ügyfeleknek, akik egyre nagyobb számban váltanak ERP-ről felhőalapú SAP S/4HANA rendszerre. 

 

Mind több vállalat veszi igénybe a Fujitsu támogatását ellátási lánca átalakításakor a digitális ellenálló képesség megteremtéséhez. A Fujitsu és az SAP közös kezdeményezései erős partnerökoszisztémára, kiterjedt jelenlétre és fejlett biztonságra épülnek. Ezek a képességek különösen fontosak a főbb ERP vertikumokban, például a gyártószektorban és az Ipar 4.0 területén működő ügyfelek számára. 

 

„Partnereink kulcsszerepet játszanak az intelligens vállalat gyakorlati megvalósításában” – mutatott rá Christian Klein, az SAP SE vezérigazgatója. „A kihívásokkal teli környezet ellenére ökoszisztémánk ismét bizonyságát adta innovációs erejének, elhivatottságának és kiválóságának, amelyekkel az új működési módokat segítik elsajátítani az ügyfélvállalatoknak. Együtt továbbra is kategóriavezető megoldásokat, szolgáltatásokat és élményt tudunk biztosítani, hozzásegítve ügyfeleinket az SAP-vall elért sikerhez és növekedéshez.” 

 

Takahito Tokita, a Fujitsu vezérigazgatója hozzátette: „A Fujitsu világszerte vonzó kombinációt kínál az SAP ügyfelei számára – biztosítja számukra a felhővel támogatott ERP-rendszerekkel elérhető rezilienciát, és ezzel együtt az új beszállítókkal és partnerekkel való kapcsolatfelvételhez szükséges agilitást és skálázhatóságot is rendelkezésükre bocsátja. Meggyőződésünk, hogy az SAP a közös ügyfelek régebbi SAP-rendszereinek modernizálása terén felhalmozott szakértelmünket ismerte el a díjjal. Az SAP S/4HANA migráció köré épülő átfogó szolgáltatásainkkal és megoldásainkkal csökkentjük az ügyfelek számára a jövőbeni átalakulás kockázatát.” 

 

A Fujitsu mélyreható tapasztalattal rendelkezik az SAP-rendszerek üzemeltetésében 

Az SAP-val fennálló több mint 40 éves globális partnerkapcsolat keretében a Fujitsu világszerte ügyfelek ezreit segítette már hozzá az egyszerűsítéshez, az innovációhoz és a növekedéshez. A Fujitsu lehetővé teszi az SAP-felhasználók számára saját üzleti céljaik elérését. Ez a szemlélet minden fél erősségeit kamatoztatja: a co-creation jegyében ötvözi egymással a Fujitsu mélyreható szakértelmét, a partnerek tehetségét és képességeit, valamint az ügyfelek cégspecifikus ismereteit. 

 

A Fujitsu minden területen támogatja az SAP-alapú innovációt – a felhőszolgáltatásoktól kezdve a menedzselt SAP-üzemeltetésen keresztül a helyi telepítésű rendszerekhez szánt megoldásokig és szolgáltatásokig. Az SAP-hoz kínált megoldások átfogó portfóliójának fejlett technológiái és szolgáltatásai testre szabott, jövőbiztos megoldások kialakítását teszik lehetővé. A Fujitsu az ügyfelekkel és szakértő partnereivel együttműködve mérsékli a komplexitást, és optimalizálja a beruházásokat az SAP-alkalmazások és az SAP HANA adatbázisok üzemeltetése terén. A végeredmény: hatékonyabb, intelligensebb vállalat, kivételes beruházásmegtérülés és jobb üzleti eredmények. 

 

______________

* Az SAP Pinnacle díjprogram a csapatmunka iránti elkötelezettség, a kivételes innováció és az ügyfélcélok eléréséhez nyújtott segítség terén ismeri el az SAP-partnerek teljesítményét. Több mint 20 ezer globális partnere közül az SAP 21-et jutalmazott meg az értékteremtés, a gyors ütemű növekedés és az egyszerűség iránti elkötelezettségéért.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05