Chatbottal szurkol a magyar válogatottnak a Burger King
Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King a labdarúgás kedvelőinek. A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es EB szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King az EB iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni.
A magyar labdarúgó válogatott 2021-es első EB szereplésére, a portugálok elleni mérkőzés napjára időzítve indította el chatbot alapú játékát a Burger King. A gyorsétteremlánc a magyar közönség számára még újdonságértékkel bíró chatbot játékkal buzdítja közönségét a mérkőzések követésére. A játék során napi és heti nyereményeket szerezhetnek meg a legjobban tippelők.
„Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt lehet szurkolni és követni sokak kedvenc sportágának európai legjobbjait. A Messenger platformon elérhető chatbot játékkal azoknak szerettünk volna kedveskedni, akik a mérkőzésektől való fizikai távolság ellenére is szeretnének részesei lenni az EB izgalmainak. Ugyanis a nemzetközi gyökereink ellenére is magyar cég vagyunk, aki teljes szívvel szurkol a magyar válogatottnak. A velünk együtt szurkolók pedig kedvezményesen juthatnak hozzá kedvenc ételeikhez, valamint a főnyereményen túl, jelentős számú heti nyereményre is szert tehetnek.” – mondta Csordás Zoltán, a Burger King Marketing és értékesítési igazgatója.
A Burger King számára a chatbotot az első hazai chatbot ügynökség, a Talk-A-Bot építette. A hazai vállalatnak nem ez az első sportesemény chatbotja, 2019-ben a krikett világbajnokság, 2021-ben pedig az indiai Premier League chatbotját készítették el. „Nálunk a cég minden tagja sportol, vagy játszik, emiatt dupla öröm volt, hogy a Burger King minket kért fel nagy kedvencünk, a foci EB tippjátékára.” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezető igazgatója.
A Burger King EB tippjátékának fődíja 1 Playstation 5 ajándékcsomag, emellett heti öt szerencsés fél éves ingyenes Burger King fogyasztást is nyerhet, de headsetek, pólók és babzsákok is várják fortuna kegyeltjeit.
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- Vanda már chatelni is tud
- Az SAP chatbotja segíti a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatát
- Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció chatbot funkciója
- A Messengerbe és Instagramra is érkeznek a megsemmisülő üzenetek
- Az online shopping a magyarok új hobbija
- Telenor online teszt a Biztonságos Internet Napján
- Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták az építőipar „rocksztárját”
Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja a szakembereket és az építőanyag kereskedőket, emellett támogatja a megrendelőket építési álmaik valóra váltásában. Legyen szó TikTok videóról, egy medence burkolásáról készülő oktatóanyagról, vagy ezer szakember motiválásáról egy konferencián, Markovich Béla mindenhol ott vagy és minden lehetőséget megragad, közvetlenül hozzájárulva az építőipar kultúrájának fejlődéséhez.
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.