A Zen.com újraírná az e-kereskedelem szabályait

forrás: Prím Online, 2021. október 29. 12:39

A Zen.com-nak köszönhetően az európai kis- és középvállalkozások mostantól olyan feltételekkel fogadhatnak fizetéseket, amelyek eddig csak a legnagyobb szereplők számára voltak elérhetők.

Az online kereskedelmi tevékenységet folytató vállalkozások számára áttörést hozhatnak a Zen.com új előfizetési felételei, amelyek a piacon a legalacsonyabb fix jutalékokat kínálják a Visa, a Mastercard, az Apple Pay, a Google Pay és a Blik fizetési megoldások használatával történő fizetések esetében*. Az új előfizetési modell részeként a ZEN alkalmazásból fizetett tranzakciók fogadása (például a QR-kóddal vagy telefonszámon keresztül történő expressz fizetések) is jutalékmentes a kereskedők számára.

 

 

Az európai fintech, amely kiegyensúlyozottabbá tenné a piacot

Az e-kereskedelmi vállalkozások nap mint nap azon dolgoznak, hogy megkönnyítsék ügyfeleik számára a vásárlást és elérhetővé tegyék kedvenc fizetési megoldásaikat, ugyanakkor minden egyes tranzakció után járulékot fizetnek a szolgáltatónak a tranzakció lebonyolításáért. Eddig a kisvállalkozások érdekérvényesítő képessége nem volt elég erős, hogy jobb feltételeket tudjanak kiharcolni, miközben egyre jobban felértékelődik azon eszközök szerepe, amelyek segítenek a likviditásukat fenntarthatóvá és gazdálkodásukat kiszámíthatóvá tenni.

 

„A közepes vagy nagyobb webáruházak tulajdonosai számára éves szinten jelentős összegű kiadást jelentenek a jutalékok. Természetesen egyetlen kereskedő sem engedheti meg magának, hogy az ügyfelek kényelmi szempontjait figyelmen kívül hagyja és megszűntesse a digitális fizetési lehetőségeket, ezért úgy döntöttük, hogy mi leszünk azok, akik a kereskedők igényeinek megfelelően minimálisra csökkentjük költségeiket” – mondta Michał Bogusławski, a Zen.com kereskedelmi igazgatója.

 

A Zen.com európa 31 piacán működő digitális fizetési szolgáltató előfizetési feltételei számos kis- és közepes vállalkozás számára teszi egyenlőbbé a versenyfeltételeket, ezzel lehetőséget kínálva a gyorsabb növekedésre.

 

„Célunk az e-kereskedelem szereplőinek támogatása. Szeretnénk levenni a gondjaikat a vállukról, hogy a rendkívüli versenyhelyzetben a legfontosabbra, azaz egyéni üzletmenetükre összpontosíthassanak. Ezért újabb és újabb fizetési módokat vezetünk be, kedvező valutaátváltási feltételek biztosítunk, valamint olyan egyedi szolgáltatásokat kínálunk a piacon, mint a visszaterhelések költségeinek fedezése. A mostani lépésünk fő célja, hogy egyenlőbb esélyeket teremtsünk a kis- és közepes vállalatok számára a fizetésekkel járó költségek kiegyensúlyozottabbá tételével” – teszi hozzá Michał Bogusławski.

 

A Zen.com új előfizetési feltételi nem átmeneti akciók, hanem a fintech-kel kötött szerződés teljes időtartamára érvényesek, valamint a Zen.com ígérete szerint azok változatlanok is maradnak.

 

_________________ 

* Visa Mastercard (0,45% + 0,04 EUR), Apple Pay, Google Pay (szintén 0,45% + 0,04 EUR) és Blik (0,18%+0,04 EUR)

Kulcsszavak: e-kereskedelem ZEN Zen.com

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09