Itt a világ első PCI v6-os tanúsítvánnyal rendelkező önkiszolgáló POS terminálja
A felügyelet nélküli fizetési megoldások piacán vezető szerepet betöltő Ingenico bemutatta a világ első PCI PTS v6.x tanúsítvánnyal rendelkező önkiszolgáló POS terminálját. A Self-Modular bevezetésével az Ingenico Self Series termékcsaládja immár teljes körűen képes kiszolgálni az összes olyan beltéri és kültéri önkiszolgáló alkalmazási területet, mint például az étel-ital automaták, a parkolóautomaták, a jegy- és bérlet automaták, vagy az elektromos jármű töltőállomások kártyás fizetési igényei.
A felügyelet nélküli fizetési megoldások piaca erőteljes növekedést mutatott az elmúlt években, mivel a világjárvány hatására új alkalmazási területek jelentek meg, valamint a felhasználói oldalon megnőtt a hatékonyság, a kényelem, a gyorsaság és a biztonság iránti igény. Mindez párhuzamosan az érintés nélküli fizetés gyors ütemű globális terjedésével, valamint a fizetési limitek növekedésével új fejlesztési lehetőségeket hozott az önkiszolgáló fizetési szektor számára.
Az új Ingenico Self-Modular POS a legzordabb környezeti körülményeknek is ellenáll, kompaktságának és kétmodulos konfigurációjának köszönhetően könnyen integrálható bármely meglévő értékesítés ponton. A Self/8000 (PIN Pad és érintésmentes olvasó) és a Self/7000 (smart hibrid érintőolvasó) típusok az „all-in-one” terminálokat tartalmazó Self sorozat új tagjaiként csatlakoznak a tavaly bemutatott a Self/2000, Self/4000 és a Self/5000 modellekhez. A termékcsalád így teljesen átfogó és sokoldalú megoldást kínál a fizetési pontok felszereléséhez beltéren és kültéren egyaránt. Az új modul a termékcsalád többi tagjához hasonlóan TETRA OS operációs rendszert használ.
„Az innovatív felügyelet nélküli hardver eszközöket, valamint a fizetési és üzleti szolgáltatások portfólióját tartalmazó Self család a piacon egyedülálló módon minden önkiszolgáló felhasználási területre nyújt megoldást. A PCI PTSv6 tanúsítványának és a méretezhető architektúrának köszönhetően a Self Series teljesen jövőbiztos megoldást kínál a piaci szereplők számára” – mondta Vincent Bernard, az Ingenico önkiszolgáló termékekért felelős vezetője.
„A következő lépés, hogy megkönnyítsük ezeknek a felügyelet nélküli fizetési termináloknak a telepítését és távfelügyeletét. A Self Series natívan kompatibilis az innovatív és hatékony PPaaS (Payments Platform as a Service) fizetési koordinációs megoldásunkkal, amely elősegíti az önkiszolgáló piac növekedésének támogatását, valamint a legegyszerűbb és leghatékonyabb módon történő skálázását” – tette hozzá hozzá Michel Léger, az Ingenico üzleti megoldásokért és innovációért felelős alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Az Ingenico megkezdte a hűségprogramok Apple Pay támogatásának integrálását
- Az Ingenico Paolo Temporitit nevezte ki Közép-Kelet Európáért felelős ügyvezetőnek
- Bemutatkozott a forradalmi AXIUM POS terminál platform
- Az Ingenico csatlakozott a Worldline-hoz
- 5 jótanács kiskereskedőknek 2021-re
- Tájékozatlanok a kiskereskedők az elektronikus fizetések kötelező bevezetésével kapcsolatban
- Gyakran nehezítik tévhitek az elektronikus fizetések terjedését
- Új Magyarországért felelős értékesítési igazgató az Ingenico Group-nál
- Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban!
- Ingenico terminálokon fut majd az Alipay Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.