Itt a világ első PCI v6-os tanúsítvánnyal rendelkező önkiszolgáló POS terminálja

forrás: Prím Online, 2022. február 7. 19:03

A felügyelet nélküli fizetési megoldások piacán vezető szerepet betöltő Ingenico bemutatta a világ első PCI PTS v6.x tanúsítvánnyal rendelkező önkiszolgáló POS terminálját. A Self-Modular bevezetésével az Ingenico Self Series termékcsaládja immár teljes körűen képes kiszolgálni az összes olyan beltéri és kültéri önkiszolgáló alkalmazási területet, mint például az étel-ital automaták, a parkolóautomaták, a jegy- és bérlet automaták, vagy az elektromos jármű töltőállomások kártyás fizetési igényei.

A felügyelet nélküli fizetési megoldások piaca erőteljes növekedést mutatott az elmúlt években, mivel a világjárvány hatására új alkalmazási területek jelentek meg, valamint a felhasználói oldalon megnőtt a hatékonyság, a kényelem, a gyorsaság és a biztonság iránti igény. Mindez párhuzamosan az érintés nélküli fizetés gyors ütemű globális terjedésével, valamint a fizetési limitek növekedésével új fejlesztési lehetőségeket hozott az önkiszolgáló fizetési szektor számára.

 

 

Az új Ingenico Self-Modular POS a legzordabb környezeti körülményeknek is ellenáll,  kompaktságának és kétmodulos konfigurációjának köszönhetően könnyen integrálható bármely meglévő értékesítés ponton. A Self/8000 (PIN Pad és érintésmentes olvasó) és a Self/7000 (smart hibrid érintőolvasó) típusok az „all-in-one” terminálokat tartalmazó Self sorozat új tagjaiként csatlakoznak a tavaly bemutatott a Self/2000, Self/4000 és a Self/5000 modellekhez. A termékcsalád így teljesen átfogó és sokoldalú megoldást kínál a fizetési pontok felszereléséhez beltéren és kültéren egyaránt. Az új modul a termékcsalád többi tagjához hasonlóan TETRA OS operációs rendszert használ. 

 

 

„Az innovatív felügyelet nélküli hardver eszközöket, valamint a fizetési és üzleti szolgáltatások portfólióját tartalmazó Self család a piacon egyedülálló módon minden önkiszolgáló felhasználási területre nyújt megoldást. A PCI PTSv6 tanúsítványának és a méretezhető architektúrának köszönhetően a Self Series teljesen jövőbiztos megoldást kínál a piaci szereplők számára” – mondta Vincent Bernard, az Ingenico önkiszolgáló termékekért felelős vezetője.

 

„A következő lépés, hogy megkönnyítsük ezeknek a felügyelet nélküli fizetési termináloknak a telepítését és távfelügyeletét. A Self Series natívan kompatibilis az innovatív és hatékony PPaaS (Payments Platform as a Service) fizetési koordinációs megoldásunkkal, amely elősegíti az önkiszolgáló piac növekedésének támogatását, valamint a legegyszerűbb és leghatékonyabb módon történő skálázását” – tette hozzá hozzá Michel Léger, az Ingenico üzleti megoldásokért és innovációért felelős alelnöke.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05