A világbajnok F1-es csapat bemutatja új autóját és új nevét
Az Oracle és a Red Bull Racing szorosabbra fűzte partneri kapcsolatait és bemutatja az új csapatnevet, az Oracle Red Bull Racinget, valamint a csapat új autóját, az RB18-at. A tavalyi F1-es versenyzői bajnokság sikerére építve a csapat a 2022-es szezonban kiterjeszti az Oracle Cloud használatát a legfontosabb működési területeken, beleértve az analitikai alapú versenystratégiát, az optimalizált motorfejlesztést, az AI és gépi tanulás által támogatott pilótaképzést és a személyre szabott rajongói élményt.
„Az Oracle Cloud lehetővé tette számunkra, hogy a versenynapokon olyan döntéseket hozzunk, amelyek segítettek Max Verstappennek megnyerni a 2021-es versenyzői bajnokságot” – mondta Christian Horner, az Oracle Red Bull Racing csapatfőnöke és vezérigazgatója. „A lehetőségek gyors felismerése és az azokra való gyors reagálás kulcsfontosságú a pályán és a pályán kívül elért sikereinkhez, és az Oracle kulcsfontosságú szerepet játszik ezen törekvéseinkben. Teljesítményünk minden elemét az adatelemzés vezérli. Az, hogy az Oracle a címadó partnerünk, azt mutatja, hogy mennyire bízunk a szakértelmükben és abban, hogy valódi versenyelőnyt tudnak nyújtani.”
Az Oracle felhőinfrastruktúráját (Oracle Cloud Infrastructure, OCI) használva a csapat a tavalyi bajnoki szezonban 1000-szeresére növelte a szimulációk számát, hogy javítsa előrejelzései pontosságát és megerősítse a döntéshozatali képességét. Emellett 10-szeresére gyorsították a szimulációk sebességét, ami több időt adott a versenystratégáknak a megfelelő döntések meghozatalára. Ugyanilyen fontos, hogy az OCI jelentősen csökkentette a több milliárd szimuláció költségét, így a csapat költséghatékonyan javíthatta a pályán nyújtott teljesítményét, ami az F1 szigorú költségvetési szabályai mellett kritikus fontosságú a sikerhez.
Az idei szezonban az OCI lehetővé teszi az Oracle Red Bull Racing Team számára, hogy bővítse az elemzett adatok mennyiségét és változatosságát, valamint növelje a szimulációk sebességét annak érdekében, sikeresebben jósolja meg a dobogós helyezéshez vezető taktikákat.
Az Oracle Red Bull Racing továbbra is kivételes élményt nyújt majd globális rajongótáborának. A tavalyi szezonban az Oracle és a Red Bull Racing elindította a Red Bull Racing Paddock-ot: az OCI-on futó, a maga nemében egyedülálló szurkolói hűségplatformot. A hűségprogram indulása óta több mint 9-szeresére nőtt a regisztrált rajongók száma. A rajongók és a csapat közötti új, közvetlen kommunikációs csatorna kiemelkedő elkötelezettséget eredményezett: a rajongók több ezer kérdést tettek fel a csapatnak, és 35 000 digitális jutalmat váltottak be. 2022-ben az Oracle Red Bull Racing új funkciókat és képességeket fog beépíteni, beleértve a felhasználói tartalmak létrehozásának lehetőségét, hogy a személyre szabás még magasabb szintjét nyújtsa a rajongóknak.
„Az Oracle, a világ egyik legnagyobb felhőtechnológiai vállalatának névadó partnerként való jelenléte nem csak azt jelzi, hogy óriási bizalmat élvez a Red Bull Racing azon képessége iránt, hogy a pályán is vezetni tudja a technológiai versenyt, hanem azt is lehetővé teszi számunkra, hogy a szurkolói elkötelezettséggel kapcsolatos törekvéseinket, marketingstratégiánk egyik fő alapelvét is előmozdítsuk” – mondta Oliver Hughes, az Oracle Red Bull Racing marketingvezetője. „Szeretnénk magunkkal vinni a rajongókat az F1-es utazásunkra, a versenyzés középpontjába helyezve őket, és az Oracle világszínvonalú innovációja és technológiája segíteni fog nekünk ennek a célnak az elérésében.”
„A Red Bull Racing minden más F1-es csapatnál elkötelezett a technológia használata mellett az előnyszerzés érdekében, és ez kifizetődő” – mondta Ariel Kelman, az Oracle ügyvezető alelnöke és marketingvezetője. „A partnerség melletti elkötelezettségünk tükrözi azt a meggyőződésünket, hogy az OCI stratégiai fegyver a versenynapon, segít a sport legizgalmasabb szurkolói élményének megteremtésében, és meghatározó lehet az F1 jövőjében. Az Oracle Red Bull Racing a világ legelőremutatóbb és leginnovatívabb F1-es csapata, és ezután is az lesz."
Az OCI a motorfejlesztés, a járművezető-képzés és az Esport-csapat hajtóereje
Az Oracle a Red Bull Powertrains-szal együttműködve fejleszti a várhatóan 2026-ban debütáló F1-motorok következő generációját, mivel a Red Bull Racing egyike lesz annak a négy jelenlegi gyártónak, amely motorokat szállít az F1-be. A Red Bull Powertrains az OCI segítségével optimalizálja az új motorok égésterének modellezését a költségek csökkentése és az eredmények javítása érdekében.
A Red Bull Advanced Technologies és az Oracle a világklasszis versenyzők következő generációjának kinevelésében is együttműködik. Mesterséges intelligenciát és a gépi tanulást alkalmazó projektek keretében a Red Bull junior pilótái jobban megértik majd, hogy az adatok hogyan finomhangolják vezetési stílusukat, hogy csökkentsék köridejüket.
Az Oracle Red Bull Racing Esports új szintre emeli a partnerséget a világ egyik leggyorsabban fejlődő sportágában, az esportban. A csapat a valós világbeli megfelelőjéről mintázva az OCI által működtetett analitikát fogja használni az autó beállításának optimalizálására, a versenystratégia javítására, és olyan tréninget biztosít a versenyzőinek, amely segíthet nekik abban, hogy folyamatosan ideális köridőket érjenek el bármilyen virtuális pályán, bármilyen szimulált időjárás mellett.
A Forma-1 2022-es szezonja március 18-20-án kezdődik a Gulf Air Bahreini Nagydíjjal.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot
- A Zyxel kibővített Nebula portfóliója már az 5G kapcsolatot is támogatja
- Vertikális felhő: új evolúciós lépés a felhőtechnológiában
- Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában
- Nagy lépés a kis karbonlábnyom felé
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Európa hogyan őrizheti meg versenyképességét a felhő terén?
- A karbonlábnyom csökkentésében segíthet az Emissions Impact Dashboard
- Fejlettebb kiberbiztonsági védelmet biztosít a Nebula Felhő Hálózati Megoldáshoz a Zyxel
- Elérhető az iparág leggyorsabb, Oracle adatbázis futtatására szolgáló rendszerének új verziója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.