Digitális női vállalkozókat díjazott idén nőnapon a Vodafone
A Vodafone hosszú ideje elkötelezett támogatója a nemek közti egyenlőségnek és a női egyenjogúságnak, emellett kiemelt figyelmet fordít a hazai kis-és középvállalkozások digitális felzárkóztatására. Ennek jegyében idén nőnapon egy újonnan alapított díjjal digitális női vállalkozók teljesítményét ismerte el. Az Év Női Digitális Vállalkozója díjat 10 olyan vállalkozó kapta, akik üzleti eredményeiket a digitálizációnak köszönhetően érték el. A díj alapításában és a rangsor felállításában a Vodafone szakmai partnere a Portfolio volt. A Vodafone egy különdíjat is átadott, melyet a #nemluxustáska adományozási mozgalom alapítói kaptak.
A Vodafone az elmúlt években számos vállalati programot indított az egyenlőség megteremtése érdekében. A női kollégákat és az egyenlőséget támogató intézkedések mellett a Vodafone a kis-és középvállalkozások támogatását, megerősítését is fontosnak tartja. Ezért idén nőnapon a Portfolio-val közösen díjat alapított Az Év Top 10 Női Digitális Vállalkozója néven. A díjat 10 olyan női vállalkozó kapta, akik kiemelkedően innovatív, és a vállalkozásuk számára előnyös módon használták ki a digitalizáció adta lehetőségeket.
A díjakat Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója és Balogh Gabriella, a Portfolio Csoport társtulajdonosa és igazgatósági tagja adták át a Vodafone Magyarország székházában megrendezett díjátadón.
A díjazottak:
• Dr. Árvai Anita, étteremtulajdonos, gasztroinfluencer, @veganeeta
• Beh Mariann, kertészmérnök, @bazsalikomoskert
• Burján Szafi, @burjan_szafi
• Debreczeni Dóri, fitness edző, sportoló, @debreczenidora
• Forgács Mariann, közösségi média szakértő, a Be Social social media ügynökség alapítója és társügyvezetője, @mankagram
• Kovács Rami, fitnesz edző, @kovirami_fit
• Muszula Timi, virágkötő és a Cloé Café kávézó franchise alapítója, @lauraviragtimi
• Rácz Judit, kozmetikai vegyész, a Skinsmart.hu alapítója, @skinsmarthu
• Szalai Dóra, cukrász, @chezdodomacaron
• Viszkok Fruzsi, digitális tartalomfejlesztő, @vfruzsi
„A Vodafone fontosnak tartja a kis-és középvállalkozások támogatását, megerősítését is, hiszen ők adják a gazdaság gerincét, illetve mindannyiunk érdeke, hogy egy erős, lehetőségekkel teli és sokszínű piaci környezetet teremtsünk. A Vodafone az Év Női Digitális Vállalkozója Díjjal szeretne rámutatni arra, hogy milyen eredményeket érhetnek el azok a kis- és középvállalkozások, akik naprakészen használják a digitális eszközöket. Azt reméljük, az ő sikerükkel inspirálni tudunk másokat is, hiszen a most díjazott hölgyek mind prosperáló kis- és középvállalkozásokat vezetnek, inspirálóak, rugalmasak és agilisek, olyan vezetők, akik felismerik és kihasználják a digitalizáció kínálta lehetőségeket.” – mondta el a díjátadón Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
Az eseményen a szolgáltató a Vodafone Equality Award 2022 nevű különdíját is átadta egy különleges kezdeményezésnek. Ezt az elismerést a Vodafone évek óta olyan személyeknek ítéli oda, akik kimagaslóan sokat tettek az esélyegyenlőségért. A díjat 2022-ben a #nemluxustáska elnevezésű kezdeményezés alapítói, Huszka Ágnes, Kovács-Pálffy Anna és Sipos-Mohai Réka kapták, akik egy példaértékű, virtuális adományozói közösséget hoztak létre adománygyűjtő kampányukkal. A #nemluxustáska mozgalom alapítói, követőik bevonásával évek óta higiéniai termékeket tartalmazó táskákat gyűjtenek és juttattnak el rászoruló, mélyszegénységben élő nőknek és lányoknak.
A Vodafone kiemelten fontosnak tartotta a díjátadó kapcsán, hogy az ünneplés mellett reagáljon az ukrajnai helyzetre is, és segítsen a háború elől menekülő nőkön. Ezért, együttműködésben a #nemluxustáska mozgalommal, a díjátadó résztvevői körében egy rendkívüli adománygyűjtést szervezett. Az esemény vendégei, szervezői és a Vodafone munkatársai a háború elől menekülő nők számára létfontosságú higiéniai és tisztálkodási termékeket tartalmazó csomagokkal, ún. „szükségtáskákkal” érkeztek a helyszínre. Az így összegyűlt adományokat a Magyar Máltai Szeretetszolgálat segítségével a menekülteknek juttatják majd el.
Kapcsolódó cikkek
- Az IoT után a Vodafone elhozza az EoT-t
- Díjmentes roaming Ukrajnában
- A hibrid után agilis munkavégzést vezet be a Vodafone
- Havidíj-kedvezménnyel ösztönzi a Vodafone a korlátlan mobilnetezést
- Továbbra is piacvezető IoT-ban a Vodafone
- Önvezető hajót mutatott be a Vodafone
- Mesterséges intelligencián alapuló távdiagnosztikai megoldást mutatott be a Vodafone és az Innomed
- A világon elsőként mutatták be az okostelefonba integrált SIM (iSIM) technológiáját
- Átszámítva közel 40 millió forintot fizettek a világ első SMS üzenetéért
- Digitális műtárgyként árverezi el a Vodafone a világ első SMS-ét
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.