Applikáció-központú digitális hűségprogramot fejlesztett a MOL

forrás: Prím Online, 2022. március 31. 17:00

A MOL MOVE néven indult egyedülálló hűségprogram legkényelmesebben mobilapplikációval használható, és az üzemanyag-kedvezményeken túl számos személyre szabott ajánlatot és játékokat is kínál a MOL töltőállomásokon vásárló regisztrált ügyfeleknek. A januári bevezetés óta mintegy 390 ezer vásárló regisztrált a programba, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.

Teljes mértékben digitalizált (kártya nélkül is használható), a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó, kiemelkedően kényelmes hűségprogramot indított a legnagyobb hazai töltőállomáshálózattal rendelkező MOL. A korábbi, Multipont elnevezésű programot leváltó MOL MOVE elindításához hosszú evolúciós folyamat vezetett. A digitalizált megközelítést a MOL Horvátországban és Szlovéniában vezette be elsőként, a MOL MOVE ezen programok továbbfejlesztése. A januári magyarországi bevezetés óta a visszajelzések kifejezetten kedvezőek: már az első hónapokban 390 ezer tag csatlakozott, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.

 

A programhoz a vásárlók a MOL MOVE alkalmazás letöltésével vagy a molmove.hu weboldalon történő regisztrációval csatlakozhatnak, és a belépés pillanatától rengeteg pont, kedvezmény, meglepetés, játék és szolgáltatás várja őket. Aki alkalmazásból startol, eleve több ponttal indul, és azok is (akár egy vagy több szintugrást is lehetővé tevő) pluszpontokhoz jutnak, akik évek óta hűséges MOL vásárlók, és már a Multipont programban is részt vettek. Az Android és iOS okostelefonokon is elérhető MOL MOVE ugyanakkor egy teljes egészében új fejlesztés, amelyhez hasonló hűségprogram nincs a magyar piacon. A MOL MOVE erős hangsúlyt helyez az adatok biztonságára és az információk áttekinthetőségére: az alkalmazásban mindenki egyszerűen nyomon követheti pontegyenlegét, a hűségprogramon belül elért szintet (Green, Silver, Gold, VIP), a korábbi tevékenységeiket, vásárlásaikat, valamint az elérhető kuponok és kedvezmények választékát. A rendszer a vásárlások, illetve a szolgáltatások igénybevétele után kedvezményekre jogosító, valamint a szintlépésre lehetőséget adó pontokat biztosít. Minden szint eléréséhez, illetve már magához a belépéshez is ajándék társul, így például már a programhoz frissen csatlakozó Green szintű vásárlók is egy csésze ajándékkávéval és 10 Ft/liter egyszeri üzemanyag-vásárlási kedvezménnyel indítják a MOL MOVE használatát. A különböző szintekhez kapcsolódó kedvezményekről további információ a molmove.hu oldalon található. 

 

A MOL MOVE kulcseleme a játék – a gamifikált promóciók rendszere –, az egymásra épülő, feljebb lépésre ösztönző kedvezmények struktúrája (a szinteken felfelé haladva egyre nőnek a kedvezmények, és minél magasabb kategóriába jut valaki, annál értékesebb kedvezményekre jogosult: akár a 15 Ft/literes üzemanyagár-kedvezmény is elérhető), illetve a gyors előrehaladás lehetősége. A hazai autóhasználatban átlagos vásárlási szokások mellett mindössze 6 hónap alatt lehet a Green szintről a Silver szintre feljutni.

 

„A MOL MOVE kifejlesztését a vásárlók igényei tették szükségessé, a fejlesztés minden lépését az ő elvárásaik határozták meg. Ma már nem életszerű, hogy minden vásárláshoz egy pontgyűjtő kártyát is mellékelni kelljen, a digitális funkciók az okostelefonokra költöztek. Ugyanilyen fontos, hogy az új hűségprogram egyedi, személyre és vásárlási szokásokra szabott kedvezményeket és ajánlatokat kínál, ehhez pedig az alapoktól újragondolt és újrastrukturált, applikációközpontú megoldásra volt szükség” – nyilatkozta Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi igazgatója.

 

A MOL a közeljövőben a magyar tapasztalatokat is beépítve a régió többi országában is bevezeti új hűségprogramját. Közben pedig a magyar MOL MOVE is folyamatosan fejlődik a felhasználóktól érkező visszajelzések beépítésével.

Kulcsszavak: applikáció MOL MOVE MOL

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05