Újabb sportszponzorációt jelentett be a Hisense
Néhány nappal a Serie A, vagyis az első osztályú olasz labdarúgó-bajnokság kezdete után partnerségi megállapodást kötött az FC Internazionale Milano és a Hisense. A cég olaszországi leányvállalata a 2024/2025-ös szezonig állapodott meg a “Nerazzurri” (fekete-kékek) becenevet viselő csapattal, ezzel pedig az olasz sport térképére is felírta magát.
Az Európa-, valamint a világbajnokság, továbbá a Paris Saint-Germain szponzorációja után a Hisense ezúttal az olasz futballpiacra is betette a lábát, mindezt egy olyan együttműködéssel, amely jól tükrözi a vállalat sport iránti szenvedélyét. "A döntés már régóta érlelődött bennünk, végül a közös jövőkép és az élvonalbeli megoldások iránti kölcsönös szenvedély tette lehetővé a partnerség megvalósulását - hangsúlyozta Gianluca Di Pietro, a Hisense olaszországi leányvállalatának vezérigazgatója.
"Öröm számunkra, hogy immár a Hisense-t is a kék-feketék partnercsaládjában üdvözölhetjük. A Hisense-ben ugyanazt az innovációra és kiválóságra való törekvést látjuk, ami klubunkat is jellemzi, és hiszünk abban, hogy az együttműködés mindkét márka számára új horizontokat nyit majd" – tette hozzá Alessandro Antonello, az FC Internazionale Milano vezérigazgatója.
A Hisense a hazai olasz mérkőzéseken a LED-kivetítőkön, valamint maxiscreen-en is megjelenik szponzorként, továbbá az Inter klub helyiségeiben – úgymint a stadion vendéglátóhelyiségeiben vagy az edzőtermekben – is használja majd a vállalat készülékeit.
Kapcsolódó cikkek
- Az Unisysnél van a legtöbb lehetősége egy fogyatékossággal élőnek
- A legbefolyásosabb afroamerikai cégvezetők között a Unisys alelnöke
- Harmadszor is a beszállítói toplista élén a Schneider Electric Európában
- Gyorsjelentett a Siemens
- A Lenovo ismét javuló bevételt és nyereséget ért el
- A Magyar Telekom 2022. második negyedéves és első féléves eredményei
- Új üzletágvezető a Xylemnél
- Dr. Steffen Haack a Bosch Rexroth AG új vezérigazgatója
- 200 ezer forint értékű plusz juttatást kapnak a Schneider Electric dolgozói
- Nagyot nőtt a Dachser a délkelet-európai régióban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.