2022-ben is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!

forrás: Prím Online, 2022. október 12. 14:06

Early bird kedvezménnyel indul a pályázási időszak a Marketing Diamond Awards-ra október 15-én. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) immáron nyolcadik alkalommal keresi az elmúlt év legjobb marketingmunkáit, hogy a hagyományokhoz híven idén is átadja „Az Év Ügynöksége 2022” és „Az Év Megbízója 2022” díjakat. A szövetség tizenkét kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2021. november 1. és 2022. december 31. között valósultak meg.

A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, amely szervezeteknek nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is, és segítse őket a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. Célja továbbá, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez.         

 

A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát. A Magyar Marketing Szövetség tizenkét kategóriában várja a pályázatokat a 2021. november 1. és 2022. december 31. között megvalósult kampányokról és aktivitásokról:

  •     tartalommarketing;
  •     márkaépítés;
  •     direkt marketing-megoldások;
  •     ügyfél-elégedettségi programok;
  •     design és kreatív;
  •     online felületen futó kampányok;
  •     közösségi média-megoldások;
  •     egyéb digitális megoldások;
  •     kis költségvetésű integrált kampányok;
  •     eseményalapú aktivációk;
  •     produkciós és nyomdai gyártások;
  •     társadalmi célú kampányok.

 

Az elismert marketingszakemberekből álló zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatásosságát ismeri el a marketinggyémánttal, a szakmai kiválóság védjegyének odaítélésével. A legtöbb marketinggyémánt elismerést szerző ügynökség "Az Év Ügynöksége 2022”, ügyféloldali cég esetében pedig „Az Év Megbízója 2022” díjat nyeri el. A pályázat zsűrije két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal lehetőséget biztosít az ügynökségeknek, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketingaktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék. Az előre megadott elbírálási szempontoknak köszönhetően a benyújtott pályázatok nem egymással versenyeznek. A szakmai zsűri a szempontoknak való megfelelés alapján minősíti a pályamunkákat.          

 

Zsűritagok között a hirdetői oldal képviseletében olyan neves szakembereket találunk, mint Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Csanak Gabriella (Microsoft Magyarország), Gesztesi Gábor (DIEGO Kft.), Hovanyecz Norbert (SuperShop Kft.), Jákó Eszter (MVM Zrt.), Kovács András Péter (Magyar Telekom Nyrt.), Mérő Ádám (The Coca Cola Company), Szalkai Réka (Mastercard), Szilva Mónika (Tesco Magyarország), Török Szabolcs (Magyar Posta Zrt.) Az ügynökségi oldal képviseletében pedig Hinora Ferenc (MMSZ, Positive Adamsky), Bay Áron (Exact Match), Bonyhádi Gábor (eOptika Kft.), Bódi Krisztina (Marketing Art Kft.), Damjanovich Nebojsa (Resend Agency), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média), Lévai Richárd (Liftup), Papp Gábor (The Pitch), Dr. Papp-Váry Árpád (Magyar Marketing Szövetség) hoz majd döntést.

 

A sikeres pályázatokat benyújtó szervezetek nemcsak gyémánt védjeggyel gazdagodnak, de a Diamond Listre is automatikusan felkerülnek. Az MMSZ ezen gyémántlistán szerepelteti azokat az ügynökségeket, marketingaktív vállalkozásokat, akik az elmúlt 3 év sikeres pályázataival rendelkeznek. A ranglistán jelenleg 81 pályázó szerepel, amelynek élén a szolgáltatói oldalról a Kreatív Vonalak áll, összesen 36 gyémánt elismeréssel, megbízói oldalon pedig az Billingo az első, 22 gyémánt elismeréssel. A nevezők platformot és megjelenési lehetőséget kapnak pályamunkáik bemutatásásra  a Magyar Marketing Szövetség felületein.

 

Nevezési határidő: 2023. január 9. (éjfél)

Díjátadó: 2023. január vége

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az LG új tévéivel sosem látott megoldások költöznek a nappaliba

Ha azt gondoltuk volna, hogy a tévék már nem képesek tovább fejlődni, hát tévedtünk. Mesterséges intelligencia, elképesztő grafikus teljesítmény és kábelmentes kialakítás – az LG legújabb televíziói számos felhasználási lehetőséget és minden eddiginél lenyűgözőbb vizuális élményt kínálnak.

2024. április 16. 19:47

Már 250 SafeCross okoszebra védi a magyar gyalogosok biztonságát

2024. április 13-án, Debrecenben ünnepélyes családi rendezvényen adta át a Pearl Enterprises Kft. az általa fejlesztett 250. SafeCross okoszebrát.

2024. április 16. 18:10

Doom-klón és új játékok jelentek meg a HomeLAB-3-asra

A Neumann Társaság HCC szakosztályának pályázatán a több mint negyven évvel ezelőtt megjelent, házilag összeszerelhető magyar Homelab-3 hobbikomputerre készültek jóval későbbi vagy világszerte elterjedtebb számítógépekről ismert játékok, így például a Doom vagy a Wizard of Wor klónjai. A programozás fejlődését szemlélteti, hogy lelkes kóderek több generációval újabb platformok játékait tudták sikeresen adaptálni az ősgépre, csúcsra járatva annak képességeit.

2024. április 16. 16:36

Európában csökkent, Magyarországon változatlan a tévénézésre fordított idő

A televíziózás továbbra is meghatározó napi szabadidős tevékenység hazánkban annak ellenére, hogy Európa legtöbb országában, de a világ számos táján is csökken a televízió népszerűsége. A Föld népessége napi szinten 2 óra 25 percet tévézik. Az európaiak majdnem egy órával többet, átlagosan 3 óra 22 percet, míg mi, magyarok az ezredforduló óta töretlenül legalább négy órát ülünk a televízió képernyője előtt egy átlagos napon – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss elemzéséből.

2024. április 16. 14:55

A Stanford Egyetem professzora szerint példaértékű a Széchenyi-egyetem és az ipar együttműködése

Nagyra értékeli a Széchenyi István Egyetem elmúlt években megvalósult fejlődését dr. Glenn Tiffert, az amerikai Stanford Egyetem Hoover Intézetének professzora, aki az ellátási láncok biztonságossá tételéről tartott telt házas előadást a Győri Innovációs Parkban április 9-én. A kutató szerint az intézmény példaértékűen működik együtt az ipari szereplőkkel, segítve a hallgatók gyakorlatorientált képzését.

2024. április 16. 13:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09