Európai szervízközpontot nyitott Budapesten a Panasonic Connect Europe
A Panasonic hivatalosan is megnyitotta új európai szervizközpontját Budapesten, amelynek célja, hogy kibővített ügyfélszolgálattal és szervizeléssel támogassa az ügyfeleket a kontinentális Európában. Az 1000 négyzetméteres létesítmény a walesi Cardiffban található központot egészíti ki. A szervízközpontok abban támogatják a Panasonic Connect Europe-ot, hogy segítse a vállalkozásokat a gyártásban, a logisztikában, az ellátási láncban, a kiskereskedelemben, a közszférában, valamint a szórakoztatásban és a médiában számos olyan technológiai termékkel, megoldással és szolgáltatással, amelyek hozzájárulnak sikerükhöz.
A két szervizközpont közös szervezeti egységben fog működni, szervizelési és szolgáltatási támogatást nyújtva az ügyfeleknek és a Panasonic Connect Europe részlegei számára, beleértve a Broadcast & ProAV és a Visual Solutions részlegeket is. A budapesti telephely ideális helyen van ahhoz, hogy a Panasonic Factory Solutions részlegének SMT Production and Robot & Welding megoldásait használó ügyfeleket is támogassa, valamint hogy megoldást előkészítő és tesztelő létesítményt biztosítson az üzleti és ipari megoldások divízió számára.
„A Panasonic Connect Europe arra építette hírnevét, hogy kiváló minőségű termékeket és megoldásokat kínál, valamint kategóriájában a legjobb támogatást nyújtja üzleti ügyfeleinek. A budapesti szerviz- és ügyfélközpont létesítése lehetővé teszi számunkra, hogy még közelebb legyünk ügyfeleinkhez, és minden eddiginél gyorsabb és hatékonyabb támogatást nyújtsunk nekik, hozzájárulva ezzel sikerükhöz" – mondta Donald Maidment, a Panasonic Connect Europe ügyfélszolgálati vezetője.
A budapesti helyszínt a magyarországi műszaki felsőoktatásból kikerülő kiváló szakemberutánpótlás, valamint a helyi munkaerő elkötelezettsége és ügyfélközpontú gondolkodásmódja miatt választották. Ezenkívül a szervizközpont piacokhoz való közelsége és az összes nagyobb fuvarozóval való jó kapcsolata lehetővé teszi a gyors és hatékony logisztikát a szervizelést igénylő termékek expressz begyűjtéséhez és visszaküldéséhez.
Az új nyitást kommentálva Hiroyuki Nishiuma, a Panasonic Connect Europe vezérigazgatója elmondta: „Vállalkozásunk alig több mint egy évvel ezelőtt átalakult egy új és agilis szervezetté, amelynek célja, hogy gyorsan reagáljon ügyfeleink igényeire az iparágakban. Második budapesti szervizközpontunk létrehozása egy újabb fontos lépés annak az ígéretnek a teljesítésében, hogy termékszakértelmünket ötvözzük továbbfejlesztett megoldási képességünkkel, ezzel is segítve a vállalkozásokat abban, hogy működésüket a jövő kihívásainak megfelelően átalakíthassák.”
Kapcsolódó cikkek
- Új objektívvel jelentkezik a Panasonic
- Új kamera professzionális műsorszóráshoz és videókészítéshez
- Összefognak a nagyágyúk a bolygónkért
- A Panasonic bejelentette 2022-es televíziókínálatát
- Minden eddiginél nagyobb felbontással érkezik a Panasonic új fényképezőgépe
- Klímaberendezéseket adományozott a Panasonic a Semmelweis Egyetem gyermek-tüdőgyógyászatának
- Gamerek számára készült a Panasonic új gaming hangszórórendszere
- Érkeznek a Panasonic LZ2000-es televíziói
- Hamisítatlan Panasonic hangzás megnövelt basszusteljesítménnyel
- A Panasonic teljes VRR és HFR támogatást biztosít 4K-felbontáson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.