400 millió tonna CO2-kibocsátást előztek meg a Schneider Electric segítségével

forrás: Prím Online, 2022. november 10. 13:58

Már több mint 400 millió tonna CO2-kibocsátását kerülték el 2018 óta a Schneider Electric ügyfelei a cég támogatásával és megoldásainak alkalmazásával. A társaság termékeiben a „zöld” alapanyagok aránya már elérte a 16 százalékot. A vállalat stratégiai és fenntarthatósági igazgatója, Gwenaelle Avice-Huet és a Schneider Electric Alapítvány is részt vesz az ENSZ COP27 klímakonferenciáján.

Nyilvánosságra hozta harmadik negyedéves fenntarthatósági jelentését a Schneider Electric, ami alapján a társaság jó úton halad ahhoz, hogy elérje a 2025-ös célkitűzéseit. Az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat a 2025-re megfogalmazott célok elérését jelentő 10 pontból idén szeptember végén 4,54 ponton állt. Ez egyben azt is jelenti, hogy egy negyedév alatt 0,37 pontot lépett előre a társaság és nagyon közel az idei célkitűzés, ami a 4,70 pont elérése. 

 

A harmadik negyedév fontos eredménye, hogy a Schneider Electric ügyfelei több mint 400 millió tonna CO2-kibocsátását kerülték el a vállalat és termékei segítségével 2018 óta. A 2025-ös cél a 800 millió tonna CO2-kibocsátás elkerülése, vagyis a program felénél tart a társaság. 

 

 

A július-szeptemberi időszak másik fontos történése, hogy a Schneider Electric a világ egyik első vállalata lett, amely a Science Based Targets kezdeményezés új Vállalati Nettó Zéró szabványa által hitelesített nettó zéró kötelezettségvállalási ütemtervvel rendelkezik. A neves ESG minősítő ügynökség, az S&P Global 2022-es fenntarthatósági elemzésében a lehetséges 100-ból 89 pontot ért el a Schneider Electric, amivel vezető az iparágában. (A pontszám számításának dátuma: 2022. október 21.)

 

"A fenntarthatóság kulcsfontosságú napjaink legsürgetőbb globális problémáinak kezelésében, mind az azonnali nyereséget, mind a közös jövőnket szem előtt tartva. Pénzügyi és egyéb eredményeink azt bizonyítják, hogy a vállalatok a mozgatórugói lehetnek a társadalmi-gazdasági ökoszisztémák átalakításának és bolygónk hatékonyabb védelmének" – jelezte Gwenaelle Avice-Huet, a Schneider Electric stratégiai és fenntarthatósági igazgatója, aki részt vesz az ENSZ COP27 klímakonferencián, amit idén Egyiptomban rendeznek november 6. és 18. között. 

 

A COP27 rendezvényen részt vesz a Schneider Electric Alapítvány, amelynek célja ezúttal az, hogy felhívja a figyelmet a fiatalok és projektjeik támogatásának fontosságára egy jobb jövő érdekében. A vállalat alapítványának jótékonysági tevékenysége hozzájárul a Schneider Sustainability Impact (SSI) programhoz, melynek fő célkitűzése, hogy 2025-ig 1 millió fiatal képzését segítse és olyan készségeket és vállalkozási lehetőségeket biztosítson számukra, amelyek mind maguknak a fiataloknak, mind a helyi közösségeiknek hasznára válnak.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09