Ötödik éve a Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
A PwC Magyarország évente átfogó kutatást végez annak érdekében, hogy feltérképezze a legfontosabb munkaerőpiaci preferenciákat Magyarországon. A felmérés eredményeként – immár ötödik éve – a Magyar Telekom nyerte el a Legvonzóbb Munkahely Díjat a telekommunikációs szektorban.
A PwC által készített felmérés kiemelt célja, hogy adatalapon ismerje meg a munkavállalók preferenciáit, munkáltatói márkákkal kapcsolatos percepcióit, valamint azt, hogy hogyan befolyásolták ezeket az elmúlt időszak eseményei és a munkavégzés megváltozott körülményei. A felmérés – az idei évben először – átfogóan, a teljes munkaerőpiacra vonatkozott, pályakezdők és tapasztalt munkavállalók, közel 25000 fő bevonásával készült. A kutatás rámutatott arra, hogy a legfontosabb munkavállalói igények jelentősen módosultak a korábbiakhoz képest, felszínre hozva, hogy a munkavállalók számára az egyik legfontosabb szempont az egzisztenciális biztonság és a stabilitás. Ezzel összhangban, az egy évvel korábbi eredményekhez képest, visszaszorultak a wellbeing-hez köthető elemek. A home office lehetősége és a munkahelyi humán tényezők, mint a felettes személye vagy a kollegákkal való jó kapcsolat továbbra is számottevő jelentőséggel bírnak, de a munka biztonságot adó volta jelen pillanatban nagyobb szerepet kap ezeknél.
A korosztályos eredményeket tekintve, a Z-generáció tagjai egyre inkább értékelik az alapbér mellett a karrierlehetőségeket, a munkaidő kiszámíthatóságát és a munkahelyi környezetük kényelmét. A fiatalabbak bevonzása érdekében a munkaadóknak érdemes tehát kiemelt figyelmet szánni a munkahelyi humán tényezőkre és az elköteleződés erősítésére.
A fenti visszajelzések alapján a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelye elismerést a Magyar Telekom érdemelte ki, immár ötödik alkalommal. „Büszkék vagyunk arra, hogy idén is elnyertük az elismerést és a munkavállalók bizalmát. Munkáltatói márkaépítési stratégiánk kialakításakor az elsődleges szempontunk az volt, hogy a stabil működési keretek biztosítása mellett megtaláljuk és felerősítsük azokat az élménypontokat, melyek a kollégáink számára fontosak. Belső elégedettségi felmérésünk eredményei igazolják, hogy a jelenlegi, kihívásokkal teli gazdasági helyzetben is sikerül a kollégáink számára fejlődésüket támogató, stabil és szerethető munkahelyet teremtünk, ez a mostani visszajelzés a munkaerőpiaci szereplőktől pedig megerősít minket abban, hogy emellett a fiatal tehetségek és a tapasztalt szakértők számára is vonzó munkahely vagyunk.” – mondta az elismerés kapcsán Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom 2022. harmadik negyedéves eredményei
- A Lenovo zsinórban a tizedik negyedévben növelte nyereségességét az előző évhez képest
- A Telekom ügyfelei már Szlovákiában is élvezhetik a VoLTE szolgáltatást
- Jelentősen nőnek a klímavédelmi beruházások Közép- és Kelet-Európában
- Takács István lesz a Continental országos kommunikációs vezetője
- Milliárdos eredmény és ambiciózus jövőkép a Deltától
- Hogyan tudjuk felkészíteni gyermekeinket a holnapra?
- Új vezetők a NetLocknál
- Gyerekszobától a tanteremig – Két nap a digitális tudatosságért
- Tarolt a Schneider Electric a B2B szektor befektetői kapcsolatait értékelő listáján
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.